احمد مساجدی:

به دنبال قهرمانی نیم فصل هستیم

تیم والیبال متین ورامین در هفته نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس می‌رود.

احمد مساجدی ، مربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه ما هم اکنون در شرایطی قرار داریم که اکثر بازیکنان دچار مصدومیت و یا سرماخوردگی شده‌اند و مجبور هستیم همچنان با این وضعیت مسابقات را دنبال کنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه سرماخوردگی "شهرام محمودی" روبه بهبود است، "مصطفی شریفات" به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف به تازگی کارش را با تیم آغاز کرده است. محمد موسوی عراقی همچنان در بازی فردا در ترکیب تیم نیست.

"بهرام فرید" را هم به دلیل پارگی عضله داخلی پا در بازی مقابل بندرعباس نداریم. با توجه به مصدومیت‌های نامبرده شده مجبور هستیم از ذخیره‌ها نیز در ارنج اصلی استفاده کنیم.


وی یادآور شد: تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در طول هفته‌های اخیر توانسته مقابل رقبایش نتایج قابل قبولی را کسب کند به نظرم تغییر سرمربی این تیم به نوعی تنوع و شارژ روحی برای بندرعباسی‌ها بوجود آورد.


این مسأله به آن معنا نیست که "محمدرضا دامغانی" مربی خوبی نبوده بلکه تغییر سرمربی نوعی شارژ روحی برای بازیکنان بندرعباس به همراه داشته است. نتایج کسب شده این تیم در هفته‌های اخیر حاکی از آن است که بندرعباسی‌ها با قدرت مضاعف به مصاف حریفان می‌روند و از بحران خارج شده‌اند.


مربی تیم والیبال متین ورامین در ادامه اظهار داشت: پیش‌بینی من از بازی این هفته مقابل بندرعباسی‌ها یک دیدار سخت و سنگین است، ما باید برای کسب امتیاز بازی و ماندن در صدر جدول رده‌بندی نهایت توان خود را بکار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار