شهنازی: بازی با متین کلاس آموزشی است/با ایده آنها فاصله داریم

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 24 آذرماه به مصاف تیم والیبال متین ورامین می‌رود.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در این هفته یک بازی سخت و سنگین مقابل صدرنشین جدول رده‌بندی در پیش داریم به طور کلی خوشحالم که مقابل یک تیم بزرگ و قدرتمند صف آرایی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بازی مقابل ورامینی‌ها هم برای من و هم شاگردانم یک کلاس آموزشی محسوب می‌‌شود، برای من به خاطر وجود یک مربی بزرگ و صاحب نام دنیای والیبال در رأس تیم متین و شاگردانم که باید مقابل بهترین‌های ایران و کسانی‌که مدت‌هاست زیرنظر ولاسکو کار می‌کنند،‌ بازی کنند.

وی یادآور شد: هدف ما در این بازی سخت و سنگین، ارائه والیبال حرفه‌ای و سطح بالاست، در صورتی که بازیکنان تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس مقابل تیم متین در حد واندازه‌های خود ظاهر شوند به طور قطع در ورامین شاهد یک نبرد سنگین و پا یا پای خواهید بود.

وی در خصوص وضعیت تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در طول مدت زمان حضورش در کنار تیم گفت: خوشبختانه شرایط بهتر شده است اما برای رسیدن به شرایط مطلوب وآن چیزی مدنظرم است نیاز به فرصت داریم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس تصریح کرد: تغییر ذهنیت بازیکنان،درک صحیح آن‌ها از شرایط مسابقه، جنگیدن برای کسب حتی یک پوئن و موارد دیگر آیتم‌هایی است که به این سرعت نمی‌توان به آن دست یافت ونیاز به گذر زمان دارد.

شهنازی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به کارها و تمرینات انجام شده شرایط تیم سیر صعودی داشته ومن احساس می کنم، زودتر از موعد مقرر به اهدافی که در نظر داریم دست پیدا خواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار