ساری/

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در مازندران

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای بی‌رویه در استان باید جلوگیری شود.

احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ افزود: کمیسیون ماده 99 در غرب استان باید فعال‌تر شود و مسئولان استانی باید نسبت به این امر توجه بیشتری کنند.

وی با اشاره به ساخت و سازهای بی‌رویه در منطقه تصریح کرد: امروز با این همه آپارتمان‌سازی‌ها و حفر چاه‌ها برای تامین آب شرب، منابع زیرزمینی آبدر معرض تهدید قرار دارند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات آب شرب در حوزه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت اشاره کرد و گفت: آب شرب امروز یک دغدغه است و جنگ آینده جنگ نفت نیست بلکه جنگ آب است.

وی درباره طرح هادی مناطق روستایی افزود: در بحث طرح هادی باید نقشه‌برداری‌ها به گونه‌ای انجام شود که برای مردم روستا مشکل‌ساز نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان فوق تخصصی چالوس با ورود روزانه چندین دستگاه خودروی تریلی حامل تجهیزات در حال تجهیز شدن است، تصریح کرد: 90 نیروی انسانی باید در این بیمارستان به‌کارگیری شوند که تاکید شده استاز حوزه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در این بیمارستان استفاده شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: دستورات لازم برای تسریع در روند گازرسانی نیز صادر شد و به امید خدا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم./س
/انتهای پیام

برچسب ها: تغییر ، کاربری ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.