آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دعوت از هیئت پارلمانی اروپا باید با هماهنگی کمیسیون امنیت ملی صورت می‌گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دعوت از هیئت پارلمانی اروپا باید با هماهنگی کمیسیون امنیت ملی صورت می‌گرفت، چراکه مرکز پژوهش‌ها اختیاری نداشت که از هیئت پارلمانی اروپایی دعوت کند، آن هم در هفته‌ای که مجلس شورای اسلامی تعطیل بوده و نمایندگان خانه ملت در حوزه‌های انتخابیه خود فعالیت می‌کنند.

"محمدحسن‌‌ آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فعالان فتنه 88 "جعفر پناهی" و " نسرین ستوده"، اظهار داشت: باتوجه به گزارشات به دست آمده، دعوت از هیئت پارلمانی اروپا از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بوده است.
 
وی افزود: اعتقاد من بر این است که اگر مرکز پژوهش‌ها می‌خواست چنین دعوتی انجام دهد، حداقل باید یک هماهنگی با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام می‌داد، چرا که ما در مجلس شورای اسلامی گروه‌هایی مبنی بر گروه‌های دوستی - پارلمانی داریم، این در حالی است که گروه دوستی پارلمانی اروپا نداریم، لذا اول باید گروه دوستی مشخص می‌شد و سپس این دعوت صورت می‌گرفت.
 
آصفری با اشاره به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با سران فتنه، تصریح کرد: این گونه عملکرد صلاح نبوده، من دیروز اعتراض خودم را اعلام کردم، چراکه اینگونه اقدامات می‌تواند در مباحث سیاسی اثرگذار باشد.
 
وی گفت:سال گذشته قرار بود هیئت پارلمانی از ایران بازدید داشته باشند و شرط حضور خود را دیدار با عناصر فتنه گذاشته بودند، ما این را نپذیرفتیم، چرا که این دیدار لزومی نداشت.
 
این نماینده مردم اراک خاظر نشان کرد: در نهایت آمدن این هیئت پارلمانی برای ما شبهه برانگیز است و حتی اگر اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز با این هیئت دیدار داشته‌اند باید با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هماهنگ می‌کردند.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
مردم از مسئولین نظام انتظار دارند که با دست اندرکاران این دیدار برخورد جدی شود.
آخرین اخبار