ساری /

کنارگذر ساحلی رامسر پروژه استراتژیک است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:پروژه کنارگذر ساحلی رامسر از پروژه های ملی و استراتژیک کشور است که با بهره برداری از آن شاهد تحولی بزرگ در صنعت گردشگری و رفع معضل ترافیک شهرستان خواهیم بود.

سردار حسین دهقان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در حاشیه بازدید از پروژه کنار گذر ساحلی رامسر،احداث این پروژه را مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: این پروژه نیاز به هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که رهاورد این سفر در نشست تخصصی وزارت دفاع تصمیماتی خواهد بود که روند ساخت این پروژه را شتاب می بخشد.

فرماندار رامسر نیز گفت:در نشستی که با وزیر دفاع داشتیم مشکلات پروژه کنارگذر ساحلی رامسر نظیر آزاد سازی زمین ،تامین مصالح مورد نیاز جهت استیصال از دریا و تامین اعتبار این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رویکرد وزیر دفاع پس از بازدید از این پروژه و کسب اطلاع از روند پیشرفت آن مثبت بود.

رستم زرودی افزود: این پروژه در سه فاز درحال اجرا است که هر محور از آن 580 متر در داخل دریا پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار رامسر اضافه کرد: تاکنون چهل میلیارد تومان برای پروژه کنار گذر ساحلی اعتبار هزینه شده است.

پروژه کنار گذر ساحلی رامسر به طول حدود 10 کیلومتر داخل دریا ،توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و با هدف حل معضل ترافیک عبوری شهر و توسعه گردشگری در شهرستان رامسر در حال احداث است که حدود 46 متر عرض وشامل 4 خط رفت و 4 خط برگشت خودرو است و دو خط راه آهن نیز برای آن پیش بینی شده و مدت مطالعه و اجرا ی آن سه سال و نیم است.

این پروزه توسط قرار گاه سازندگی خاتم الوصیا در حال ساخت است./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: کنار گذر ، طرح ، استراتژیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.