غول‌هاي باواريا در تب و تاب قهرماني

بازيکنان و مسئولان باشگاه بايرن مونيخ از هم اکنون و پيش از برگزاري ديدار پاياني رقابت هاي فوتبال جام باشگاه هاي جهان در هيجان رقابت براي کسب عنوان قهرماني قرار دارند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران خبرگزاري فرانسه از اقادير در مغرب، ماتياس زامر مدير فني بايرن گفت: «قهرمان جام باشگاه هاي جهان عنوان زيبايي است اما ابتدا بايد کاري کنيم اين عنوان براي ما به دست آيد.»

بايرن پس از پيروزي 3-0 برابر گوانگجو اورگرانده چين به ديدار پاياني اين رقابت ها راه يافت و در صورت پيروزي در فينال به پنجمين عنوان قهرماني خود در سال 2013 دست خواهد يافت.

اکنون تنها پيروزي مي تواند براي غول هاي باواريا کفايت کند و زامر گفته است شکست در ديدار شنبه شب به منزله يک فاجعه خواهد بود.

توني کروس هافبک بايرن نيز در پاسخ به سوالي در مورد ديدار پاياني گفت: «بد نيست که بتوانيم خود را بهترين تيم جهان بناميم.»

فرانک ريبري ستاره فرانسوي هم گفت: «ما حرفه اي هستيم و پيروزي مي خواهيم. اين براي ما مهم است.»

در اين حال فيليپ لام کاپيتان بايرن مونيخ به تشريح انگيزه هاي اين تيم هنگام روبرو شدن با قهرمان آسيا پرداخت.

لام پس از اين ديدار که بايرن 70 درصد مالکيت توپ را در اختيار داشت و چندين بار تا آستانه زدن گل هاي بيشتر پيش رفت، گفت: «قصد داشتيم برابر تيمي که مي دانستيم ضد حمله هاي خطرناکي دارد مالکيت توپ را در اختيار بگيريم.»

وي با اشاره به اينکه گل نخست بايرن در فاصله پنج دقيقه به پايان نيمه نخست به دست آمد گفت: «ما مجبور شديم زماني بيش از حد معمول منتظر گل برتري بمانيم.

اما روي هم رفته بر بازي مسلط بوديم و تمرکز بالايي داشتيم.»

 لام افزود: «اين تورنمنت ويژه است و ما خواهان رسيدن به فينال بوديم. اکنون قهرماني مي خواهيم تا با خيال آسوده به تعطيلات زمستاني برويم.»

انتهاي پيام/
برچسب ها: بایرن ، فوتبال ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار