مسابقه عکاسی "شب چله" در گیلان برگزار می‌شود

اداره کل میراث فرهنگی گیلان، مسابقه عکاسی شب چله را با همکاری شرکت ساحران سپید با تکیه بر آداب و رسوم رایج برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی میراث فرهنگی گیلان، این اداره کل با هدف حفظ و ثبت بخشی از فرهنگ و آیین های سنتی استان همزمان با شب یلدا «مسابقه عکاسی شب چله » را با همکاری شرکت ساحران سپید با تکیه بر آداب و رسوم رایج برگزار می‌کند.
 
بنابر این گزارش شرکت عموم در این مسابقه آزاد است و علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را با نگاهی وسیع به موضوع یلدا به صورت حضوری و یا پستی به آدرس رشت، بلوار شهید انصاری ، بالاتر از گلباغ نماز کوچه ولیعصر 1 اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان، امور فرهنگی و ارتباطات و یا سبزه میدان، کوچه احتساب نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان رشت ارسال کنند.
 
آثار ارسالی باید در اندازه 40×30 و به صورت فایل عکس به صورت cd ارائه شود، هر نفر می تواند حداکثر تعداد 3 عکس ارسال نماید .  
 
هر عکاس باید نام، نام خانوادگی، شماره تماس تلفن، آدرس محل سکونت، نشانی پست الکترونیک خود و عنوان شرح ، محل و تاریخ عکاسی را در مورد هر اثر ارسالی به طور کامل و دقیق بر روی پاکت حاوی عکس ارائه کند. به 5 اثر برگزیده نیز هدایای نفیسی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: شب یلدا ، مسابقه ، عکاسی ، شب چله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار