نتایج هفته دهم لیگ برتر والیبال ؛

باریج اسانس صدرنشین شد/شهرداری ، متین را پایین آورد

هفته دهم لیگ برتر والیبال با انجام شش دیدار پیگیری شد.

 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران 
هفته دهم لیگ برتر والیبال با انجام شش دیدار پیگیری شد و باریج اسانس موفق شد صدرنشین   لیگ برتر والیبال شود.
 
نتایج دیدارهای هفته دهم:
 
جواهری گنبد 1  شهرداری تبریز 3


تیم های بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری تبریز در پنجمین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز در این بازی سه بر یک میزبان خود را شکست دادند تا جمع امتیازهای خود را به عدد 15 برسانند.

جواهری در ست اول 25 بر 22 به یپروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 21 مغلوب تبریزی ها شدند تا هواداران این تیم دلخور و ناراحت شوند.

حدود 4 هزار نفر در سالن المپیک این بازی را تماشا کردند و در پایان با دلخوری سالن را ترک کردند.

پرویز پزشکی پاسور شهرداری تبریز بهترین بازیکن این دیدار بود.
 

 
آلومینیوم المهدی 2  کاله مازندران 3

دو تیم آلومینیوم المهدی و کاله مازندران در ششمین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال در بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسیدند تا با 14 امیتاز و دو پله نزول در رتبه ششم جدول قرار گیرند.

کاله در ست های اول، چهارم و پنجم این بازی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 15 بر 11 میزبان خود را شکست داد اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 23 و 31 بر 29 مغلوب آلومینیوم المهدی شد.

  
 
باریج اسانس 3  نوین کشاورز 1

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم باریج اسانس که با 18 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر والیبال بودند، امروز چهارشنبه در سالن کتابچی کاشان به مصاف نوین کشاورز رفتند.

باریج اسانس در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسید تا هفتمین یپروزی خود را در این رقابت ها کسب کرده باشد. باریج در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 21 و 26 بر 24 به پیروزی رسید و تنها در ست دوم 25 بر 20 مغلوب نوین شد.

باریج اسانس با کسب 3 امتیاز این بازی 21 امتیازه شد و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.


شهرداری زاهدان 3  متین ورامین 1

 
تیم شهرداری زاهدان که رتبه یازدهم جدول را در اختیار داشت در سالن استانداری شهر زاهدان به مصاف متین ورامین صدرنشین 19 امتیازه این رقابت ها رفت.

شاگردان حمید موحدی سرمربی تیم شهرداری زاهدان در این بازی شگفتی آفریدند و سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشتند. آنان در ست سوم 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 29 بر 27 و 25 بر 23 متین را شکست دادند.

با توجه به اینکه باریج اسانس نوین کشاورز را از پیش رو برداشته بود، با 21 امتیاز صدرنشین شد و متین با 19 امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

 
پیکان تهران 3  سایپای البرز 1


  تیم های پیکان و سایپا در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگران پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران بالاخره پس از دو شکست خانگی متوالی پیروز شدند و سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند.

سایپا در ست سوم 25 بر 21 پیکان را شکست داد تا دوازهمین ست پیروز خود در این رقابت ها را تجربه کند، اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه 25 بر 23 مغلوب پیکان شد.

سایپا با پنج امتیاز قبل از این بازی همچنان در قعر جدول این رقابت ها ماند و پیکان 15 امتیازه شد و برای تعیین جایگاه خود باید تا پایان دیدارهای امروز صبر کند.


میزان خراسان 3  شهرداری ارومیه 0

در شصتمین دیدار سال 92 لیگ برتر والیبال تیم میزان در سالن مهران مشهد میزبان شهرداری ارومیه بود و موفق به شکست سه بر صفر این تیم شد.

شاگردان ابراهیم وطن پرست سرمربی شهرداری ارومیه در این بازی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 13 مغلوب میزان شدند تا در یک ساعت و 21 دقیقه این بازی تنها 56 پوئن کسب کرده باشند و 75 پوئن به حریف خود داده باشند.

تیم والیبال میزان که با 14 امتیاز قبل از این بازی در رتبه سوم قرار داشت، سومی جدول خود را مسجل کرد و برای تعیین جایگاه نهایش باید منتظر دیگر بازی های امروز باشد.

ابراهیم وطن پرست در ست نخست این بازی از داور اول کارت زرد دریافت کرد. شهرداری ارومیه در ست اول پابه پای حریف پیش آمد و در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد. در ست دوم میزان از ابتدای بازی اختلاف امتیاز پیدا کرد و تا پایان نیز آن حفظ کرد. در این ست بازیکنان ارومیه اشتباهات فردی زیادی داشتند و بازیکنان دو تیم نیز اعتراض هایی به داور اول بازی کردند.

در ست سوم میزان از ابتدا تسلط خود را به بازی پیدا کرد و برعکس بازیکنان ارومیه استرس زیادی داشتند. تیم ارومیه در ست سوم تحت فشار شدید هواداران بود اما نباید از درخشش مجتبی یوسفی بازیکن میزان نیز غافل شد.







برچسب ها: لیگ ، برتر ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۳:۲۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
سلام . با تشکر از توجه تون ،من امشب خیلی خوشحالم ، چون تیممون زاهدان سیتی ، موفق به شکست متین شد
دعا کنید تیممون قهرمان شه ، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
عشق مردم بلوچ شهرداری است وبس
آخرین اخبار