ضیغمی: پرش‌های صد در صد موسوی شروع شد

"محمد موسوی" دفاع وسط تیم والیبال متین ورامین به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از همراهی تیمش در مسابقات لیگ برای چند هفته محروم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، " محمد موسوی عراقی" دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان در طول مسابقات جام قهرمانی قاره‌ها از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

پس از بازگشت تیم ملی از ژاپن " موسوی" زیر نظر پزشکان متخصص برنامه‌های مربوط به مداوا و بهبودی خود را آغاز کرده و بنا به نظر پزشک متخصص نتوانست تاکنون تیم باشگاهی خود را همراهی کند.

سعید ضیغمی، فیزیوتراپ تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: نهایت سعی خود را برای بهبودی هر چه سریعتر" موسوی" بکار بسته‌ایم، اما نمی‌توان تا وقتی به سلامت قطعی نرسیده اجازه بازی به وی داد.

وی تصریح کرد: با توجه به فشار تمرینات تیم ملی و حضور در مسابقات سطح بالا وبازی‌های سنگین این نوع مصدومیت‌ها و آسیب دیدگی ها در میان ملی‌پوشان مرسوم است و تا حدودی به باشگاه‌ها ضربه وارد می‌کند.

امیدوارم موسوی بتواند در هفته جاری بهبودی خود را به دست آورده و هر چه سریعتر به لیگ بازگردد.

ضیغمی در خصوص تمرینات " موسوی" اظهارداشت: وی در حال حاضر تمرینات وزنه بالا تنه را آغاز کرده است و پرش صد در صد را از هفته جاری استارت می‌زند. حضور وی در ترکیب تیم در مسابقات لیگ منوط به نظر سرمربی است. نبود موسوی تا کنون ضربه‌های زیادی به تیم والیبال متین ورامین وارد کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، موسوی ، متین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار