لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور؛

شهنازی: شوک وارد شده به ارومی‌ها شرایط را برایمان سخت می‌کند

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس در هفته یازدهم از رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه سوم دی در ارومیه مقابل تیم شهرداری این شهر صف آرایی خواهد کرد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: احساس می کنم شاگردانم در طول هفته های اخیر توانسته اند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند چون این مساله برای من در اولویت است.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان تیم بندر عباس ابتدا شرایط مسابقات و بازی های لیگ را درک میکنند و سپس برای کسب امتیاز از حریف می جنگند. تمام هم وغم من به عنوان سرمربی این است که در لیگ به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم در این راستا نیم نگاهی هم به جدول رده بندی داریم.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در ادامه اظهارداشت:در حال حاضر تیم ما با 10 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است اما با اکثر تیمهای بالایی جدول فقط 2 امتیاز اختلاف داریم که قابل جبران است ولی نیاز به زمان داریم.

شهنازی گفت: گنبد و ارومیه مهد والیبال ایران هستند، ارومی ها عاشق این رشته هستند و تا به حال به خاطر برخی مسائل نتوانسته اند قدرت واقعی خود را مقابل حریفان به نمایش بگذارند به نظرم تغییر و تحولات انجام شده در کادر فنی ارومی ها شوک بزرگی به این تیم وارد کرده است و این مساله شرایط را برایمان سخت تر می کند.

وی تصریح کرد: ما از حریف هفته یازدهم خود شناخت کامل داریم امیدورم همانند چند هفته قبل بتوانیم یک بازی جذاب و آبرومند را به نمایش بگذاریم و دل هواداران خود که جمعیت عظیمی از بندر عباسیها هستند را شاد کنیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس افزود: تیم والیبال شهرداری ارومیه دارای بازیکنان شاخص و ملی پوش کنونی و دوره های گذشته است شکست آنها کار راحتی نیست اگر ارومی ها به هماهنگی لازم برسند یکی از قدرتهای مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهند بود و دوباره به یک قطب لیگ تبدیل خواهند شد.

شهنازی در خصوص مصدومیتهای بازیکنان تیم بندرعباس اظهارداشت: در حال حاضر هومن باقری و جواد حسین آبادی بازیکنان مصدوم تیم آلومینیوم هستند و احتمال حضور آنها در دیدار هفته یازدهم بسیار کم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار