آزاد : به دنبال برگزاری لیگ سپک تاکرا هستیم

رئیس انجمن سپک تاکرا از برگزاری لیگ سپک تاکرا خبر داد و اظهار داشت: در صورت تقاضای بالا از سوی تیم‌ها تا 5 دی در خصوص برگزاری لیگ تصمیم‌ها را اتخاذ می‌کنیم.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن سپک تاکرا در نظر دارد لیگ سپک تاکرا را برگزار کند البته برگزاری لیگ سپک تاکرا بستگی به اعلام آمادگی 6 تا 7 تیم برای حضور در مسابقات لیگ را دارد.

رئیس انجمن سپک تاکرا ادامه داد: انجمن سپک تاکرا قصد دارد مسابقات را در سه بخش دبل، تیمی و رگو برگزار کند. مسابقات در 2 دوره رفت و برگشت برگزار می‌شود. تاکنون استان‌های آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند .

وی تصریح کرد: انجمن در صورتی که 6 تا 7 تیم برای حضور در این مسابقات لیگ اعلام آمادگی کنند به بررسی شرایط و امکانات شهرستان‌های متقاضی جهت برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ می‌پردازد و در نهایت استانی را که از امکانات کامل و مناسبت‌تری برخوردار باشد به عنوان میزبانی این مسابقات انتخاب می‌شود.

آزاد افزود: انجمن سپک تاکرا در صورت برگزاری لیگ قصد دارد مسابقات لیگ را بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار کند و مرحله سوم و فینال را فروردین ماه سال 93 در استان تهران برگزار کند. در صورتی که شرایط برگزاری لیگ فراهم نباشد مسابقات قهرمان کشوری را برگزار می‌کنیم.

رییس انجمن ادامه داد: برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات لیگ تا 5 دی ماه به طور کامل و قطعی مشخص می‌شود متاسفانه بعضی از تیم‌ها مشکل اسپانسر دوره‌ی داوران مسابقات را دارند به دلیل کمبود بودجه همه‌ی تیم‌ها توانایی پرداخت هزینه‌های رقابت‌ را ندارند لذا نیاز به همراهی و کمک اسپانسر دارند در صورتی که در جذب اسپانسر هم موفق عمل نکنند نمی‌توانند در مسابقات لیگ شرکت کنند.

وی افزود: تیم ملی سپک‌تاکرا 22 بهمن ماه سال جاری فینال سوپر لیگ جهانی مالزی را پیش رو دارند مسابقات در بخش رکود فقط مخصوص مردان است 9 بازیکن دعوت شده‌اند از اینرو انجمن در تهران 2 اردوی 20 روزه را برای ملی‌پوشان سپک‌تاکرا برگزار می‌کند تا 9 نفر برتر را مشخص و اعزام کند.

آزاد ادامه داد: برنامه‌ی اصلی تیم ملی سپک‌تاکرا مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی است. چهارشنبه هفته‌ی گذشته با علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات اینچئون جلسه برگزار کردیم.

وی افزود: مسئولان فدراسیون بیان داشتند که مسئولان کمیته المپیک در خصوص اعزام یا عدم اعزام تیم ملی سپک‌تاکرا به مسابقات اینچئون کره‌جنوبی در سال 93 تصمیم نهایی خود را اخذ می‌کنند و این در حالی است که سایر تیم‌های آسیایی برنامه‌های مسابقات اینچئون خود را طراحی کرده‌ و اردوهای آمادگی خود را برپا کرده‌اند.

رئیس انجمن تصریح کرد: سپک‌تاکرا برای حفظ آمادگی جهانی و فنی خود نیاز به تمرینات فشرده و گسترده دارد. متاسفانه بلاتکلیف هستیم و شرایطمان برای طراحی برنامه جهت این مسابقات فراهم نیست.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: آزاد ، لیگ ، سپک تاکرا ، رئیس ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.