کرمان/

دو سبد کالا تا پایان امسال به "جامعه هدف" اهدا می شود

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: اولین سبد کالا درایام دهه فجر امسال و دیگری نزدیک ایام عید به جامعه هدف این طرح اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان،حسن یونس سینکی در جمع خبرنگاران کرمان با اشاره به پیش بینی 14 تا 15 ميليون نفر به عنوان "جامعه هدف" این طرح افزود:این سبد کالایی به کارکنان و مستمری بگیران دولت، مستمری بگیران تامین اجتماعی، بازنشستگان لشکری، مددجویان بهزیستی، کارگران، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، خبرنگاران و دانشجویان متاهل تعلق می گیرد.

وی روغن، برنج، تخم مرغ ، پنیر و مرغ را از کالاهای این سبد اعلام و عنوان کرد:برای اهدای این سبد در دور بعدی ممکن است برخی اقلام آن ثابت بماند یا تغییرکند.

معاون توسعه بازرگاني داخلی وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: اين سبد ها فقط با استفاده از سيستم رایانه ای و الکترونیکی هدفمندي يارانه ها به مردم اهدا مي شود.

سینکی در ادامه این نشست خبری نمایشگاههای فصلی را نیازمند بازنگری و بازسازی جدی دانست و افزود: این نمایشگاه ها به طور اصولی نیازمند تغییرات جدی هستند که با همه روسای سازمان های مربوط در این زمینه جلساتی را تشکیل دادیم.

وی گفت: نمایشگاه باید درمکان ثابت و مناسب و به دور از ایجاد ترافیک در هر استان ایجاد شود و مسئولان نیز این نمایشگاه ها را ابتدا در مراکز استان ها و سپس در شهرستانهای بزرگ استان ایجاد کنند.

معاون توسعه بازرگاني داخلی وزیر صنعت،معدن و تجارت تاکید کرد:در این نمایشگاه ها فقط باید تولیدی ها حضور داشته باشند و ممنوعیت عرضه کالاهای خارجی در نمایشگاه های فصلی ابلاغ شده است./س


برچسب ها: سبد ، کالا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.