حجج ‌اسلام سعیدی و محمدی سخنرانان پیش از خطبه‌؛

آیت‌الله امامی کاشانی نماز جمعه این هفته تهران را در «مصلا» اقامه می‌کند

نماز سیاسی - عبادی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله امامی کاشانی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد نمازجمعه تهران در پی انتقال نماز جمعه تهران از دانشگاه به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

به اطلاع ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی و مردم شهید پرور تهران می‌رساند به حول و قوه الهی و در سایه‌ی توجهات حقّ‌تعالی، استعانت از درگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و حمایت‌های بی‌دریغ امام امت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(دام ظله) در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره)، پس از سال‌ها انتظار، به همت مسئولان مربوط، آماده برگزاری نماز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه تهران در ایام سرد زمستان شده است.

نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله امامی کاشانی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه می‌شود و این مراسم از ساعت 10:30 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز خواهد شد.

سخنرانان پیش از خطبه‌های این هفته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته وقف و حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص بزرگداشت حماسه عظیم مردمی ۹ دی صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمتز ، جمعه ، ستاد ، مصلی ، تهران ، امام ، خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار