اگر این نشانه ها را دارید به "طلاق" نزدیک شده ايد!

اگر می خواهید از همسرتان جدا شوید اما نمی توانید دلیل واضح و محکمی برای جدایی تان داشته باشید و اگر می خواهید زندگی دیگری بسازید باید کمی بیشتر روی احساسات، عواطف، نقاط قوت و ضعف خود تمرکز کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اگر با هم صحبت نمی کنید و اگر خانواده هایتان بیش از حد در زندگی تان دخالت می کنند باعث ایجاد صدمه زدن به رابطه شما و همسزتان شده اند و یا اگر رازهای بین خود و همسرتان را برای دیگران بازگو می کنید و اهمیت سری بودن آن ها برایتان مهم نیست لازم است بیشتر نگران زندگی مشترکتان باشید.

بررسی ها نشان می دهند، انتظارات غیر واقعی عامل بسیاری از طلاق های امروزی به حساب می آیند و حتما باید توقعاتی را داشته باشید که با شرایط همسرتان سازگاری داشته باشد و او را تحت فشار و سختی بیش از حد قرار ندهد.

اگر هر روز سر بهانه جویی های مختلف اوقات خود و همسرتان را تلخ می کنید نباید انتظار زندگی شیرینی را داشته باشید زیرا نتایج مطالعات محققان نشان می دهد باید "حافظه" خود را برای تثبیت خوبی های طرف مقابلتان و محبت های او افزایش دهید و نگذارید فراموشکاری باعث به هم زدن رابطه شما و همسرتان شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طلاق ، نشانه ، کلینیک ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار