بی بی سی برای نشریه محمد خاتمی رپرتاژ پخش کرد

هنوز مشخص نیست پخش این رپرتار در رسانه ای که نقش محوری در هدایت آشوبهای فتنه 88 داشت به درخواست و باهماهنگی مسئولان این دوهفته نامه بوده است یا خیر!

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران ، هفته گذشته پایگاههای اینترنتی، خبر از توقیف دوماهنامه"آئین گفتگو" به صاحب امتیازی "سید محمد خاتمی" توسط هیئت نظارت بر مطبوعات دادند . این خبر ساعاتی پس از انتشارش توسط سایت خبر آنلاین و به نقل از مسئولان تحریریه دو ماهنامه آئین گفتگو با اعلام آنکه هیئت نظارت بر مطبوعات در آخرین جلسه تشکیل شده خود ، در این خصوص بحثی انجام نداده است ، تکذیب شد.

اما بی بی سی که بارها غرض ورزی اش را با چاشنی سیاست موذیانه انگلیسی نسبت به مسائل داخلی ایران به اثبات رسانده ، جمعه شب بخشی از برنامه اش را به رپرتاژ دو هفته نامه خاتمی اختصاص داد و به توضیح سرفصلهای مختلف آن پرداخت ! هنوز مشخص نیست پخش این رپرتار در رسانه ای که نقش محوری در هدایت آشوبهای فتنه 88 داشت به درخواست و باهماهنگی مسئولان این دوهفته نامه بوده است یا خیر!

آئینه های روبرو ، اندیشه گفتگو ، جهانی در همین نزدیکی ، کتابخانه گفتگو سرفصلهای این دوماهنامه هستند  که شماره اول آن در 158 صفحه به آذر و دی ماه 1390 اختصاص یافته است و به موضوعات مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي می پردازد که موضوع برخی از مقاله های آن و همچنین نویسندگانش، جالب توجه به نظر می رسد. سردبیر این دوماهنامه هادی خانیکی است .
 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار