هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عملیاتی کردن طرح انتقال پایتخت از لحاظ مالی بعید است

استاندار تهران گفت: بر این باورم که در شرایط فعلی باتوجه به منابع مالی موجود در کشور، عملیاتی کردن طرح انتقال پایتخت از تهران به شهر دیگری بعید و دور از ذهن است.

"سیدحسین هاشمی" استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره طرح انتقال پایتخت که کلیات آن در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است،  گفت: نمایندگان ملت با توجه به حق و حقوقی که در اختیار دارند می‌توانند طرح‌های مختلفی را به مجلس ارائه دهند و ما به نظر آنها احترام می‌گذاریم.  
 
وی افزود: در مقطع فعلی که این طرح مطرح شده است استانداری تهران نمی‌تواند راجع به آن سخن بگوید زیرا درباره این موضوع وزارت کشور و دولت باید پاسخگو و تصمیم‌گیرنده باشند.  
 
هاشمی با بیان اینکه استانداری تهران به لحاظ کارشناسی متولی طرح انتقال پایتخت نیست، خاطرنشان کرد: ما درباره این موضوع تنها می‌توانیم گزارشاتی که از ما درخواست شده است به دولت و کارشناسان صاحب‌نظر ارائه کنیم.  
 
وی خاطرنشان کرد: بنده بر این باورم که در شرایط فعلی با توجه به منابع مالی موجود،عملیاتی کردن طرح انتقال پایتخت از تهران به شهر دیگری بعید و دور از ذهن است.  
 
استاندار تهران اظهار داشت: به طورحتم در صورت درخواست دولت از استانداری، ما نظر و گزارشات خود را درباره این طرح به دولت ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار