بازدید میدانی قائم مقام منطقه 21 از محله باشگاه نفت

قائم مقام شهردار منطقه 21، به همراه شهردار ناحیه یک و دیگر مدیران منطقه ای طبق بازدیدهای دوره ای از محلات سطح منطقه جهت سیدگی به مشکلات شهروندان از محله باشگاه نفت بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پیمان پور نصر قائم مقام منطقه 21 طی این بازدید گفت : این بازدیدهای میدانی از محلات 17 گانه سطح منطقه در راستای احصاء و رسیدگی و رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان صورت میگیرد .

وی در حاشیه بازدید میدانی خود از محله باشگاه نفت در ناحیه یک افزود : با توجه به تراکم جمعیت کمبود سرانه های ورزشی ، خدماتی ، فرهنگی و آموزشی به ویژه فضای سبز شهری در این محله احساس می شود که تأمین  این سرانه ها باید در دستور کار شهرداری منطقه قرار گیرد .

قائم مقام منطقه 21 اظهار داشت : ساخت سرای محله جهت رفاه حال و استفاده بهینه شهروندان این محله و ارتقای سطح خدمات رسانی به آنها در دست اقدام است که تا اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

پور نصر در پایان خاطرنشان کرد : یکی از پروژه های مهم در حال اجرا در این محله احداث شبکه جمع آوری آبهای سطحی است که طی این بازدید تمهیدات لازم در خصوص تسریع در اتمام این پروژه پیش بینی شده است .

گفتنی است، با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های فصلی پاکسازی و لایروبی انهار و عملیات به زراعی در دستور کار قرار گرفته است . /
برچسب ها: بازدید ، میدانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.