تکرار/

آذری: رفتار غیراخلاقی ادامه یابد، اسامی‌شان را اعلام می‌کنم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما شرایط نسبتاً خوبی دارد اما افرادی در بیرون از باشگاه عملکرد بازیکنان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برخی از افراد منافعشان را در باشگاه ذوب‌آهن از دست دادند به خاطر همین سعی می‌کنند تمرکز تیم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ادامه اظهار داشت: اگر این افراد رفتار غیراخلاقی‌شان را ادامه دهند آن وقت اسامی‌شان را به رسانه‌ها خواهم داد. همچنین اگر اقدامات عوامل بیرونی روی نتایج تیم تاثیر بدی بگذارد آن وقت به کمیته اخلاق، کارهای این افراد را گزارش می‌دهم.

وی تصریح کرد: هواداران باید بدانند که مشکل تیم در درون زمین بازی نیست بلکه مشکل در بیرون از زمین مسابقه توسط برخی از افراد به وجود می‌آید. آن‌ها قصد دارند تمرکز تیم را به هم بریزند.

آذری در خصوص 2 بازیکن خط خورده از لیست تیم ملی فوتبال زیر 22 سال گفت: در ابتدا مسئولان تیم ملی زیر 22 سال چهار بازیکن دعوت کرده بودند اما در نهایت تبریزی و ایمانی را خط زدند تا حد نصاب تیم ما به عدد سه نرسد و بازیمان با ملوان بندرانزلی لغو شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان داشت: بر این اساس مسئولان فوتبال با این اقدامشان به نوعی حرفه‌ای‌گری کردند همچنین ما از مسئولان تیم ملی زیر 22 سال می‌خواهیم که خانزاده و غریبی را برای بازی با ملوان بندر انزلی به تیم برگردانند چرا که این 2 بازیکن جزو مهره‌های ثابت و تاثیرگذار تیم هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ما با حمایت مسئولان ذوب‌آهن در هفته‌های آینده نتایج خوبی مقابل حریفان بدست آورد و جایگاهش را در جدول رده‌بندی ارتقا دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آذری ، فوتبال ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار