قم/ با یک تساوی و 2 باخت ؛

بازماندن صبای قم از صعود به لیگ برتر فوتبال امید کشور

تیم فوتبال امید صبای قم با قبول دو باخت در سه مسابقه نتوانست جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را کسب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آخرین روز مرحله پایانی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول قهرمانی فوتبال امید باشگاه‌های کشور با ثبت باختی غم انگیز در کارنامه تیم فوتبال امید صبای قم همراه بود تا امیدهای فوتبالیست‌های امید صبا از صعود به لیگ برتر ناامید شود.

تیم فوتبال امید صبای قم بعد از اینکه روز نخست را با شکست پشت سر گذاشت، در دومین دیدار خود از مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم امید شهرداری تبریز به تساوی رضایت داد و تنها در صورتی که می‌توانست تیم شهرداری یاسوج را شکست دهد مجوز صعود می‌گرفت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با رقابت هشت تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه چهار تیمی در حالی خاتمه یافت که با ناکامی امیدهای صبا همراه بود. تیم فوتبال امید صبای قم که یکی از تیم‌های صعود کرده از گروه سوم مرحله مقدماتی به شمار می‌رفت در گروه دوم مرحله نهایی حضور داشت و بعد از اینکه در نخستین دیدار خود برابر تیم فوتبال امید مس رفسنجان شروع بسیار بدی داشت و ناباورانه شکست خورد، در دومین بازی با تیم شهرداری تبریز مساوی کرد و در روز پایانی ناچار به شکست تیم شهرداری یاسوج بود تا شانس راهیابی خود به پلی آف را احیاء کند اما این مهم محقق نشد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین گام از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور شروع ناامید کننده‌ای داشتند و در حالی که برابر تیم میزبان بازی‌های گروه دوم یعنی مس رفسنجان سه بر صفر باختند، در دومین گام با شهرداری تبریز یک بر یک مساوی کردند تا با یک امتیاز این دیدار پیش از رسیدن روز پایانی و جدال با تیم شهرداری یاسوج شانس صعود داشته باشند.

فوتبالیست‌های امید صبای قم در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در سومین بازی خود با هدف جبران باخت سه بر صفر روز نخست برابر تیم مس رفسنجان و تساوی یک بر یک روز دوم برابر تیم شهرداری تبریز برابر تیم شهرداری یاسوج صف آرایی کردند اما عملکرد ضعیف و دور از انتظار آنها در روز پایانی کار دستشان داد و صبا سه بر یک به تیم یاسوجی باخت تا با کارنامه‌ای ضعیف از صعود به لیگ برتر باز بماند.

در گروه دوم از مرحله نهایی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتبال صبای قم، مس رفسنجان، شهرداری تبریز و شهرداری یاسوج حضور داشتند و سرانجام تیم مس رفسنجان به عنوان قهرمان این گروه مستقیما به لیگ برتر امید کشور راه یافت و تیم شهرداری یاسوج به دیدار پلی آف رفت./س

برچسب ها: قم ، صبا ، صعود ، لیک ، فوتبال ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.