بررسی خدمات بانک‌های غیردولتی در برنامه "پایش"

برنامه "پایش" در برنامه شب گذشته خود به تحلیل بازارهای مسکن و طلا پرداخت و شرایط تامین مالی بنگاه ها و خدمات بانک غیر دولتی نیز بررسی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، "حسن معتمدی" مدیر عامل بانک اقتصاد نوین میهمان ویژه برنامه "پایش" هشتم دی ماه با اشاره به آثار حضور بانک‌های غیردولتی در سیستم مالی کشور گفت: مهم‌ترین آثار حضور بانک‌های خصوصی را می‌توان در مشتری‌مداری، تکریم ارباب رجوع، افزایش سرعت و کیفیت خدمات و... دانست. علاوه بر آن با حضور بانک‌های خصوصی و نحوه کارکرد این بانک‌ها مطالبات مشتریان بالا رفت و رقابت در بنگاه‌های مالی افزایش یافت.
 
این خبره بانکی کشور اضافه کرد: بانک ها زمانی می توانند سود قطعی بدهند که بیش از 5/2 درصد حق الوکاله سودداشته باشند و به همین دلیل چند سالی است که بانک ها نتوانسته اند به مشتریان خود سود قطعی دهند. به علاوه به دلیل مشکلات ساختاری بانک ها نمی توانند، وارد سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت شدند.
 
گفتنی است؛ در نظرسنجی برنامه پایش بیش از 54 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند از خدمات بانک‌های غیر دولتی رضایت بیشتری دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار