تاکيد نواز شريف برمبارزه با تروريسم

نخست وزیر پاکستان امروز تاکید کرد در مقابل گروه های تروریستی عقب نشینی نخواهد کرد و به طور جدی با تروریسم در این کشور مبارزه خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی؛ "نواز شریف" نخست وزیر پاکستان امروز قول داد تمامی تدابیر و اقدامات لازم برای مبارزه با تروریسم در پاکستان را که مشکلات زیادی برای این کشور ایجاد کرده است، اتخاذ کند. نواز شریف خاطر نشان کرد کابینه اش در حال حاضر تلاش می کند لایحه جدیدی را برای مقابله با تروریسم در پاکستان تدوین و به تصویب برساند . وی افزود دولت پاکستان هرگز به عناصر و گروه های تروریستی اجازه نمی دهد با زندگی و دارایی های مردم این کشور بازی کنند و آنها را از بین ببرند. شریف تصریح کرد با سیاست مشت آهنین با تروریسم برخورد خواهیم کرد و نمی گذاریم تروریست ها به ارتش پاکستان ضربه بزنند و آنها را هدف حملات خود قرار دهند .
همزمان با این سخنان نواز شریف، دفتر نخست وزیری پاکستان امروز با صدور بیانیه ای تاکید کرد نواز شریف به مسئولان و دستگاه های دولتی در این کشور دستور داده هرچه زودتر کار تدوین قانون جدید مبارزه با تروربسم را به پایان برسانند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار