پیرهادی و رحمت امینی به تماشای "شمشیر و آفتاب" نشستند

محسن پیرهادی -عضو شورای شهر- و رحمت امینی -رییس مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری- در شام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به تماشای نمایش "شمشیر و آفتاب" کاری از محمد رضا مداحیان نشستند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "شمشیر و آفتاب" که توسط ابوالفضل ورمزیار به نگارش در آمده است، هر شب ساعت 19 با حمایت خانه هنرمندان ایران به اجرا در می‌آید.

این اثر نمایشی شب گذشته مصادف با شام 28 صفر میزبان محسن پیرهادی (عضو شورای شهر و رییس سازمان بسیج شهرداری تهران) و رحمت امینی (کارگردان و رییس مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری) بود. تا کنون مدیران فرهنگی و هنری و هنرمندانی همچون؛ حجت الاسلام حسین شاهمرادی (دبیر شورای فرهنگ عمومی)، مجید سرسنگی (مشاور هنری شهردار تهران و مدیر عامل خانه هنرمندان ایران)، محمد حسین صفار هرندی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، حمید شاه آبادی (مشاور هنری وزیر ارشاد) و حسین پارسایی از این نمایش دیدن کرده‌اند.

"شمشیر و آفتاب" روایتگر عصر روز عاشورا و یادآور زمانی است که جنگ تمام شده، ‌اسرا را جمع کرده‌‌اند و خیمه‌ها به آتش کشیده شده‌اند.

میرطاهر مظلومی، انوش معظمی، پژمان کاشفی و علی نائینی در این نمایش بازی می‌کنند و «علی براتی، طراحی حرکت»، «بهرنگ قدرتی، آهنگساز»، «علیرضا ارشدی، ویدئو آرت»، «ایمان صفرزاده و حسین پناهی مدیر تولید»، «مهدی جعفری مدیر روابط عمومی»، «حمید نیلی تهیه‌کنندگی»، «محمد پروانه دستیار کارگردان» و «حسین پناهی و علی مستعلی، اجرای صحنه» این اثر را برعهده دارند.

گفتنی است؛ نمایش "شمشیر و آفتاب" به کارگردانی محمد رضا مداحیان از 18 آذر (6صفر) در سالن استاد ناظر زاده کرمانی به اجرا در آمده و تا 12 دی (پایان صفر) همه روزه ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار