روزنامه الجمهوریه لبنان مدعی شد؛

مخالفت عربستان با مشارکت ایران در روند بازجویی "ماجد الماجد"

روزنامه الجمهوریه لبنان از مخالفت عربستان سعودی با مشارکت کارشناسان ایرانی در روند بازجویی از ماجد الماجد سرکرده گروه عبدالله عزام خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه الجمهوریه لبنان مدعی شد:عربستان سعودی با درخواست ایران برای مشارکت در روند بازجویی "ماجد الماجد" تبعه عربستانی و سرکرده گروه تروریستی عبدالله عزام مخالفت کرده است.

این روزنامه نوشت:مخافت عربستان با درخواست ایران برای مشارکت در روند بازجویی "ماجد الماجد" بحران دیگری را در روابط بین تهران وریاض خلق می کند.

گفتنی است؛"ماجد الماجد" تروریستی سعودی است که فرماندهی گروه"عبدالله عزام در سرزمین شام" شاخه سازمان القاعده در لبنان را به عهده داشت.

الماجد، از اردوگاه عین الحلوه، اردوگاه آوارگان فلسطینی در شرق شهر صیدا در جنوب لبنان، به عنوان مقر اصلی خود بهره می برد و در ماه های اخیر، از اردوگاه عین الحلوه به سوریه منتقل شد تا با "ابومحمد الجولانی" فرمانده گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه بیعت کند. وی پیش از این، در القلمون واقع در ریف دمشق ساکن بود و "زهران علوش" فرمانده گروهک های موسوم به ارتش اسلام را همراهی می کرد اما از آن جا به اردوگاه عین الحلوه برگشته بود.

گروه تروریستی "عبدالله عزام" مسئولیت حمله انتحاری به سفارت ایران در بیروت را برعهده گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۰۲ ۱۳ دی ۱۳۹۲
سعودیها میدانند چه غلطی کردند باید تاوان خون شهیدان را بدهند،سعودیها نوکر اسراییل هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۳ دی ۱۳۹۲
عربستان غلط کرد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۴۳ ۱۳ دی ۱۳۹۲
جالبه برا خودشون حق اظهار نظر هم قایلن . دستشون به خون آلودس میخوان رسوا نشن
آخرین اخبار