قم/از سوی کادر فنی تیم جوانان

فوتسالیست قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

فوتسالیست قمی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان به اردوی آماده‌سازی این تیم به منظور کسب آمادگی لازم دعوت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ فوتسال در حال حاضر جذاب ترین ورزش توپی و پرطرفدارترین رشته‌ای است که نوجوانان و جوانان قمی در هر زمان و مکانی که فرصت یابند به آن می‌پردازند و به همین خاطر قم را به عنوان یکی از قطب‌های اصلی فوتسال کشور می‌شناسند.

در واقع می‌توان گفت که قم یکی از معدود استان‌هایی است که از سال 1384 اقدام به برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کرد و اکنون رقابت‌های لیگ در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دسته‌های مختلف در قم برگزار می‌شود و نتیجه آن معرفی بازیکنان مستعد بوده است.

همچنین از سوی دیگر فعالیت جدی و گسترده باشگاه‌های فوتسال قم در رده‌های سنی پایه علاوه بر اینکه موجب جذب بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شده و زمینه شناسایی استعدادهای ناب فوتسال قم را فراهم کرده است.

این در حالی است که باشگاه‌های زیادی در قم در حال حاضر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به‌ عنوان رده‌های سنی پایه در راستای رشد و توسعه فوتسال مشغول فعالیت و کار جدی بوده و حتی بهتر و بیشتر از بسیاری از باشگاه‌ها و مدارس فوتسال در کشور کار سازندگی در این رشته را به خوبی انجام می‌دهند.

ثمره و نتیجه سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در باشگاه‌های فوتسال قم، حضور فوتسالیست‌های قمی در رقابت‌های معتبر لیگ‌های رده سنی پایه فوتسال استان قم است، به طوری که هم‌اکنون بازیکنان بسیار مستعدی توسط این باشگاه‌ها تربیت شده‌اند.

نتیجه حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی فوتسال رده‌های سنی پایه قم معرفی بازیکنان مستعد فوتسال بوده و بر همین اساس در حال حاضر امیر بهشتی یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتسال قم به تمرینات و اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شده است.

برای این منظور با نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان، ملی‌پوشان جوان تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌کنند در حالی که بهشتی از بازیکنان مستعد، نخبه و آینده‌دار فوتسال قم با تشخیص کادر فنی تیم ملی جوانان در این اردو حضور دارد.

ادامه دعوت از بازیکنان تیم‌های رده‌های سنی پایه فوتسال قم در صورت تداوم قطعا می‌تواند توجه به سرمایه‌های پایه فوتسال قم را افزایش دهد تا بسیاری از دیگر استعدادهای فوتسال قم شایستگی‌های خود را به مربیان تیم ملی فوتسال کشورمان به خوبی نشان دهند./ش
برچسب ها: قم ، فوتسالیست ، تیم ، ملی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.