قم/

کاراته قم تاکنون حامی قوی همچون آذرخودروی نوین نداشته است

سرپرست تیم کاراته آذرخودروی نوین قم گفت: کاراته قم از اول انقلاب تاکنون حامی مالی قوی و با انگیزه‌ای همچون شرکت آذرخودروی نوین نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی کریمی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخودروی نوین قم با امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور گفت: این تیم هم‌اکنون یکی از سه مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تیم ما شروع بسیار خوبی در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور داشت و در هفته نخست توانست تیم‌های مطرح و سرشناس مناطق نفت‌خیز جنوب و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با اقتدار از پیش رو بردارد.

سرپرست تیم کاراته آذرخودروی نوین قم عنوان کرد: کاراته‌کاهای باانگیزه و آماده آذرخودروی نوین در هفته دوم نیز توانستند در دیداری کاملاً برتر با نتیجه‌ای قاطع تیم کاراته جندی شاپور شیراز را مغلوب خود کرده و بدین ترتیب با سه پیروزی یکی از اضلاع مثلت مدعیان قهرمانی باشند.

کریمی با بیان اینکه خوشبختانه در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور وضعیت خوبی داریم، تصریح کرد: ما این حضور موفق را مرهون حمایت‌ها و دلگرمی‌های بسیار خوبی می‌دانیم که مدیرعامل کاراته دوست باشگاه به کاراته قم داشته است.

وی عنوان کرد: شما خوب می‌دانید که قم قطب اصلی کاراته کشور است و بسیاری از افتخارات مهم کشورمان در عرصه‌های جهانی، بین‌المللی و آسیایی در سه دهه اخیر توسط کاراته‌کاهای قمی کسب شده اما این رشته قهرمان‌پرور بعد از پیروزی انقلاب تا امسال حامی مالی توانمند و دلگرم کننده‌ای نداشته است.

سرپرست تیم کاراته آذرخودروی نوین گفت: از امسال برای نخستین بار عزیزان ما در شرکت آذرخودروی نوین در این مسیر خداپسندانه یعنی سرمایه‌گذاری در کاراته قدم گذاشته‌اند تا به جوانان و نوجوانانی که با عشق برای کسب افتخار وارد رشته ورزشی کاراته می‌شوند، خدمت کنند.

وی یادآور شد: ما از آذریار خواسته‌ایم که با حمایت‌های ایشان یک باشگاه فرهنگی ورزشی تاسیس کنیم تا چند رشته ورزشی دیگر که قهرمانان و جوانان مستعد ورزش قم در آن‌ها فعالیت می‌کنند مورد حمایت قرار گرفته و به ورزش قم خدمت کنیم./ز

برچسب ها: قم ، کاراته ، تاکنون ، حامی ، قوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.