رئیس دانشگاه تهران مرکزی خبر داد

راه‌اندازی "کتابخانه‌های دیجیتال" در آینده‌ای نزدیک

در واحد تهران مرکزی، کتابخانه دیجیتال در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

دکتر حسین‌زاده لطفی، رئیس دانشگاه تهران مرکزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اصلیترین محور پژوهشی را ساختن "تجهیزات آزمایشگاهی" برشمارد و گفت: محورهای حوزه پژوهشی به ۳ بخش تقسیم می‌شود که شامل تولید علم، رفع مشکلات جامعه و واحد تهران مرکزی است و اصلیترین محور در این حوزه ساختن تجهیزات آزمایشگاهی است. 

وی حمایت از تمام فعالیت‌های حوزه پژوهشی را امری ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه دهه چهارم به نام دهه کیفیت نامیده شده است از این رو حمایت از تمام فعالیت‌های حوزه پژوهشی که شامل مرکز رشد، مرکز تحقیقات، "شرکت‌های دانش‌بنیان" و... می‌شود باید حمایت‌های لازم صورت گیرد. 

رئیس دانشگاه تهران مرکزی، با بیان اینکه در حال حاضر با وجود ۴۸ هزار دانشجو باید پتانسیل حوزه پژوهشی بیشتر از آنچه که هست باشد، اظهار داشت: در این راستا، از تمام پژوهشگران خواهشمندیم که تمام توان خود را بیشتر از آنچه که هست در این مسیر گذاشته تا بتوانیم در سال‌های آتی، پژوهش‌هایی داشته باشیم که مشکلات جامعه و این واحد را حل کنیم. 

حسین‌زاده لطفی، در پایان از وجود تاسیس کتابخانه مرکزی خبر داد و گفت: در حال حاضر کتابخانه مرکزی را در تمام حوزه‌ها تاسیس کرده‌ایم و مقدر است کتابخانه دیجیتال در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.