تعامل با رسانه ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های بنیاد شهید ایثارگران است

رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران در نشست صمیمی با خبرنگاران گفت: تعامل بیشتر با رسانه ها و خبرنگاران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های بنیاد شهید و ایثارگران است.

 به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام شهیدی گفت: همانطور که پیامبر (ص) در دوران حیاط خودشان به روشنگری افکار جامعه می پرداختند خبرنگاران نیز بایستی همین رسالت را در جامعه با انتقال صحیح و شفاف مطالب پیگیری کنند.  
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که نشر فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن این فرهنگ باید در دستور کار باشد از این رو برای تحقق چنین تعامل با رسانه ها در دستور کار خود قرار داده ایم.  
 
شهیدی با اشاره به دیدار خود با رئیس صدا و سیما در هفته های گذشته اظهار کرد: پس از این دیدار خوشبختانه شاهد پررنگ شدن موضوعات ایثار و شهادت در شبکه های خبری رسانه ملی بودیم.  
 
وی ادامه داد: بازدید از رسانه ها از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است که به منظور آشنایی با خبرنگاران و شرایط خبر‌گزاریها برای انتقال مطالب بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار می گیرد.  
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند، "بکوشید بنیاد شهید سیاسی نشود"  از این رو ما دوست داریم تعامل با خبرنگاران و رسانه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد و مطالب ایثار و شهادت سیاسی کاری نشود.  
 
وی با اشاره به موجود دو سایت ایثار و حیاط وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای به روز رسانی این دو سایت نیاز به همکاری شما خبرنگاران داریم که با رهنمودهای خود ما را در ارتقای محتوی این سایتها یاری کنید.  
 
شایان ذکر است در پایان این مراسم خبرنگاران رسانه های مختلف به بیان دیدگاههای خود در زمینه مشکلات ایثارگران و مسائل حوزه ایثار و شهادت مانند طرح یکسان سازی قبور شهدا و مطالبات ایثارگران و سایر موضوعات وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران کردند.  
 
همچنین رئیس بنیاد شهید و ایثارگران اظهار امیدواری کرد با تعامل بهتر با خبرنگاران فرهنگ ایثار و شهادت گسترش پیدا کند و مشکلات ایثارگران تا حد توان برطرف شود.  
 
انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار