مروری بر مهمترين عناوین خبری روز یکشنبه باشگاه خبرنگاران

مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران روز یکشنبه كه منتشره شده موضوعاتي چون:عراق و "یزیدانی" که عامدانه دستان خود را از آستين هرزگی و نامردی بيرون آورده‌اند/ از "نوچۀ منافقین" تا "فرزندان عبدالوهاب"،کاهش 24.6 درصدی تولید "خودرو" نسبت به سال قبل/افزایش 10.5درصدی "تولید" "لاستیک" و ... است.

مهمترین عناوین خبری امروز باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

عراق و "یزیدانی" که عامدانه دستان خود را از آستين هرزگی و نامردی بيرون آورده‌اند/ از "نوچۀ منافقین" تا "فرزندان عبدالوهاب"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/14/1893889_727.jpg

آل سعود و فرزندان عبدالوهاب بارها و بارها عراق و به خصوص مرقد امام حسين در كربلا را محل تاخت و تاز وحشيانه خود قرار داده اند و توهين هاي زيادي به اين امام بزرگوار و ديگر امامان معصوم كرده اند ...

29 زخمی در فرود اضطراری هواپیمای حجاج مشهد–مدینه + عکس

 هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با 315 سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

جان کري: حضور ايران شايد در حاشيه کنفرانس "ژنو 2" سودمند باشد
 "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا در نشست خبري پیش از عزیمت از رام الله به اردن گفت: حضور ايران شايد در حاشيه کنفرانس ژنو2 درباره سوريه سودمند باشد.

ستاره‌های پرسپولیس و چهره‌های شاخص ورزش و هنر در جشنی بزرگ + تصاویر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/15/1896781_356.jpeg

 مراسم جشن پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس با حضور انبوه پیشکسوتان و بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس و چهره های سرشناس عرصه ورزش و هنر کشور برگزار شد.

دربی پایتخت‌نشینان در خانه والیبال
 دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یکشنبه 15 دی در خانه والیبال آغاز می‌شود.

در مقابل تیم‌های کوچک مشکلی نداریم/ ایران تیم بزرگی است
سافت سوسیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی هرزگوین در گفتگو با فیفا از تیم ملی ایران تمجید کرد.


کاهش 24.6 درصدی تولید "خودرو" نسبت به سال قبل/افزایش 10.5درصدی "تولید" "لاستیک"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/15/1898769_803.jpg

 طی هشت و 9 ماهه نخست سال جاری برخی از اقلام هم چون فولاد خام، شمش آلومینیوم و سیمان با افزایش تولید و محصولاتی هم چون خودرو و ماشین لباسشویی با کاهش تولید "نسبت به سال گذشته" مواجه بوده اند.

"تولید" سالانه ۱۷ میلیون "میوه" در کشور / رتبه "صادراتی" ما در جهان بسیار پایین است
 رییس اتحادیهٔ ملی محصولات کشاورزی کشور با اشاره به اینکه ایران در تولید ۲۲ قلم از محصولات کشاورزی در رده‌های اول تا هفتم جهان قرار دارد، گفت: با برنامه ریزی‌های مدون در عرصهٔ تولید دیگر نیازی به واردات میوه یا حتی محصولات استراتژیک وجود نداشته باشد.

نرخ حقوق كاركنان متناسب با "تورم" نيست
 نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نرخ 17.5 درصدي تعيين شده دولت براي افزايش حقوق كاركنان با رقم فعلي تورم مناسب نيست كه با مذاکرات صورت پذیرفته میان مجلس و دولت به نظر می رسد رشد 20 درصدی حقوق کارکنان دولت با روند کنونی تورم و شرایط اقتصادی مناسب خواهد بود.

3 تن از زائران برای مداوا به بیمارستان مدینه منتقل شدند+عکس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/15/1898843_160.jpg

مدیر کل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از فرود اضطراری هواپیمای سعودی حامل زائر‌ین ایرانی در مدینه خبرداد و گفت :12 نفر از زائرین خراسان رضوی در این حادثه دچار سانحه شدند.

واکنش رادان به "تیراندازی یکی از مداحان"
جانشین فرمانده ناجا، درباره خبر "تیراندازی توسط یکی از مداحان" گفت: سلاح در اختیار وی مجوز داشته و قانونی بوده است.

خانم ابتکار حتی زحمت دیدن "البرز" را هم به خود نداد/ محیط زیست به حیات وحش بیشتر توجه کند

 دامپزشک کلینیک باز پروری پردیسان گفت: سازمان محیط زیست باید به قسمت حیات وحش بیشتر توجه کند چرا که بیشتر آسیب می بینند که خیلی از آنها جبران ناپذیرند.

مرد هزار چهره سینمای ایران با سیمای یک زن سیمرغ بلورین را به خانه برد/ وقتی ورود آقایان به جشنواره فیلم فجر ممنوع شد/ اثری که قدرت سینمای ایران را به رخ سینمای هالیوود کشید +تصاویر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/15/1897571_868.jpg

با گذشت 25 دوره از جشنواره بین‌امللب فیلم فجر دیگر می‌توان گفت جشنواره و فیلمسازان عرصه هنر به پختگی خوبی رسیده و آثار با کیفیتی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

اعتراض محسن پرویز به نبودن انتخابات آزاد در خانه شعر

 پس از خانه سینما این بار نوبت خانه شعر است که در کانون جنجال‌ها قرار بگیرد جنجال‌هایی که با "علیرضا قزوه" شروع شد و "محسن پرویز" هم کم کم با لحنی آرام‌تر به او می‌پیوندد.

بايد با خواننده‌هاي زيرزميني برخورد شود/ بعضي‌ها ترجيح مي‌دهند خواننده‌ي غيرمجاز باشند خواننده آلبوم "کما" معتقد است که موسيقي زيرزميني بايد جمع‌آوري شود و براي فعاليت اين خواننده‌ها مجوز صادر شود تا کارها، به خصوص از لحاظ شعر و آهنگ، به حد استاندارد برسد.

تداوم تماس‌های ایران برای پیگیری پرونده "ماجدالماجد"/ رفع تحریم‌ها از همان روز آغاز اجرای توافق

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/15/1897710_475.jpg

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روز آغاز اجرای توافق ژنو گفت: از همان روز آغاز، اقدامات دو طرف شروع می‌شود مثلا برخی از تحریم‌ها که طرف مقابل قول داده است آن‌ها را تعلیق کند، تعلیق می‌شود و قرار ما براین است که همه چیز در یک روز آغاز شود.

تعلیق غنی‌سازی 20 درصد داوطلبانه است/ تاریخ قطعی بازدید از معدن گچین مشخص نشده است
 رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حق غنی‌سازی برای ما و جود دارد و ما می‌توانیم با هر شیوه‌ای و در هر حجمی و سطحی آن را انجام دهیم؛ اگر داوطلبانه پذیرفته‌ایم بیش از 5 درصد غنی نکنیم نتیجه‌ای است که از منظر اقتصادی به آن رسیده‌ایم و الان هم که 20 درصد را تعلیق می‌کنیم داوطلبانه است.

نقش عربستان در حمایت از گروه تروریستی داعش انکارناپذیر است/مجلس مذاکرات تیم هسته‌ای را رصد می‌کند
 رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به اینکه انفجارهای اخیر جنوب لبنان به دلیل شکست آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای آنان در سوریه است، گفت: واقعیت این است که مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی برای ما و بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عراق و حزب الله لبنان یک امر مقدس و آرمانی است و این انفجار‌ها هیچ اثری در عزم و اراده طرفداران حامیان مقاومت نخواهد داشت و البته نقش عربستان در پشت این انفجار‌ها و گروه‌های تروریستی یک واقعیت انکارناپذیر است.



فراخوان "تولید دارو و تجهیزات پزشکی" مورد نیاز کشور

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/15/1896956_652.jpg
دکتر صابری از فراخوان تولید دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اما و اگرهای "سرانه دانشجویی" در "بودجه ۹۳"/ برای تحقق عدالت چون و چرا نیاوریم

علی‌رغم چانه‌زنی‌هایی که تاکنون بر سر اعمال سرانه دانشجویی در بودجه زده‌ایم هنوز نظر دولت برای تنظیم بودجه آموزشی براساس سرانه دانشجویی جلب نشده است.

بهترین کشفیات علمی در سال ۲۰۱۳ + تصاویر
کشفیات جدید در سال ۲۰۱۳ باعث ایجاد شکافی بزرگ در دنیای تخیل و واقعیت شده است و علاقمندان به مسائل روز دنیا می‌توانند از برترین کشفیات علمی باخبر شوند.

58 زبان مختلف را ترجمه كنيد + دانلود

نرم افزار Ace Translator قابلیت ترجمه به 58 زبان مختلف دنیا را دارد.براي دانلود اين نرم افزار با اورژانس IT همراه شويد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار