دلیل عصبانیت نتانیاهو از جشن در رام الله

جشن مردم فلسطین در رام الله برای آزادی 26 نفر از اسرای فلسطینی از بند اشغالگران، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را عصبانی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العالم؛  گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "با وجود سردی هوا تشکیلات خودگردان فلسطین آزادی اسرا از زندان‌های اسرائیل را جشن گرفت."
 
"نعمان شلبی" یکی از اسرای آزاد شده به گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "ما 60 سال زیر خنجر اشغالگران هستیم. دوران اشغالگری باید تمام شود."

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات "محمودعباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را در این باره پخش کرد.
 
محمودعباس گفت: "تا زمانی که همه اسرای فلسطینی آزاد نشوند، توافقنامه نهایی متبلور نمی‌شود."

یکی از اسرای فلسطینی در پاسخ به اظهارات خبرنگار رژیم صهیونیستی که گفت "مردم اسرائیل شما را آدم‌کش می‌دانند و از نظر آنها آزادی شما اقدامی نادرست بود" تأکید کرد: "شما آدم‌کش و نژاد پرست هستید. دست تک تک شما از رئیس‌جمهور تا نخست وزیر تا یک شهروند معمولی به خون مردم فلسطین آغشته است."

گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش اظهار داشت: "نتانیاهو در قبال جشن تشکیلات خودگردان برای آزادی اسرا واکنش نشان داد، و از شادی ابومازن برای آزادی تعدادی مجرم انتقاد کرد."

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات نتانیاهو را پخش کرد.

نتانیاهو گفت: "همسایه‌های ما با مسئولان ارشد آنها برای آزادی اسرا جشن گرفتند. تبه‌کاران هیچ وقت قهرمان نمی‌شوند. با این اقدامات زمینه‌های لازم برای صلح ایجاد نمی‌شود، و این افراد برای برقراری صلح تربیت نمی‌شوند و با این شرایط صلح برقرار نمی‌شود."

این گزارشگر صهیونیست افزود: "برای آزادی گروه چهارم، ابو مازن در صدد مذاکره با نتانیاهو نیست، و به این ترتیب دو طرف یکدیگر را در حضور  جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که برای دهمین بار طی این هفته عازم منطقه می‌شود، متهم می‌کنند و احتمال موفقیت کری در حل نقاط اختلاف طرفین ضعیف است."

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار