عطایی: شک ندارم، ورامین بخت اول قهرمانیست

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: به نظر من در میان تمامی 12تیم حاضر در لیگ امسال تیم متین ورامین گزینه و بخت اول قهرمانی محسوب می‌شود.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اولین بازی دور برگشت ما مقابل تیم متین بسیار خوب و سخت بود، شاگردانم در این دیدار نسبت به قبل عملکرد بهتری را به نمایش گذاشتند و بسیار کم خطا ظاهر شدند.

وی تصریح کرد: نباید توجه چندانی به نتایج داشت ما در هر سه ست با اختلاف 2 امتیاز نتیجه را واگذار کردیم. تیم ورامین با داشتن بهترین مهره‌های خود مقابل ما کار کرد. ما هم می‌توانستیم بهتر باشیم.

عطایی ضمن اشاره نبود "فرهاد ظریف" در پست لیبرو اظهار داشت: در بازی مقابل متین در دریافت اول دچار مشکل شدیم به طور کلی فاصله والیبال‌های فیکس و نیمکت‌نشین ما بسیار زیاد است و اگر یک بازیکن اصلی به هر دلیلی نتواند در زمین حضور داشته باشد ما دچار مشکل خواهیم شد.

وی در خصوص پاسور هلندی حاضر در ترکیب تیم ‌ کاله افزود: نسبت به این مسأله که وی برای اولین بار تیم ما را همراهی می‌کرد عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست به طور مطلوب بازی گردانی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار