حاجی‌عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خواهان اجرای مطالبات بانوان در جامعه هستیم

دبیرکل جامعه اسلامی زینب(س)گفت: جامعه زینب(س) به عنوان نماینده‌ای از بانوان ایرانی آمادگی خود را به منظور همکاری و تعامل با دولت یازدهم اعلام کرده و حتی از وزیر کشور با طرح این سوال که سهم مدیران زن در وزارت کشور چقدر است؟ خواهان اجرای مطالبات بانوان در جامعه هستیم.

"اعظم حاجی‌عباسی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره پیشنهادهای جامعه زینب(س) در نشست مشترک احزاب با وزیر کشور اظهار داشت: پیشنهاد دیدار احزاب با "مقام معظم رهبری" جهت اخذ رهنمودهای جامع، دیدار با رئیس‌جمهور جهت تعامل و همکاری با دولت، افزایش سهم احزاب در دیپلماسی غیر دولتی، درخواست از رسانه ملی به منظور برگزاری مناظره میان احزاب و انتخاب مشاور امور حزبی برای وزارت کشور از جمله موضوعاتی بود که با "رحمانی‌فضلی" وزیر کشور در میان گذاشته شد.

وی با اشاره به سه محور اساسی، امنیت، آسایش و عدالت مورد نیاز مردم گفت: جامعه زینب(س) به عنوان نماینده‌ای از بانوان ایرانی آمادگی خود را به منظور همکاری و تعامل با دولت یازدهم اعلام کرده و حتی از وزیر کشور با طرح این سوال که سهم مدیران زن در وزارت کشور چقدر است؟ خواهان اجرای مطالبات بانوان در جامعه هستیم.

دبیرکل جامعه زینب(س) با اشاره به تشکیل اتاق فکر در میان بانوان جریان اصولگرایی گفت: احزاب زنان اصولگرا با برگزاری نشست‌های مختلف با مسئولان مختلف و تشکیل کمیته‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حقوقی در این اتاق فکر در صدد رسیدن به اهداف و ارتقای جایگاه و نقش زنان ایرانی است که ریاست کمیته فرهنگی آن، برعهده جامعه زینب(س) است.

حاجی‌عباسی با اشاره به برگزاری همایش همسران روسای‌جمهور کشور از ابتدا تاکنون از سوی جامعه زینب(س) تصریح کرد: تاکنون شرایط برای هماهنگی‌ و زمان اجرای همایش مهیا و قطعی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسه همسران روسای‌جمهور ایرانی به منظور هم‌اندیشی و هم‌فکری بانوان ایرانی با یکدیگر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار