نوید محمودی خبرداد

پیش تولید "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" کلید خورد

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" گفت: پیش تولید فصل جدید این سریال به تهیه‌کنندگی نوید محمودی با تیم کارگردانی و نویسندگی جدید آغاز شد.

"نوید محمودی" تهیه کننده "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شبکه تهران قصد دارد با بهره گیری از تجربیات کسب شده در ساخت 203 قسمت از سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد طی سال‌های گذشته، در هزینه تولید این سریال صرفه جویی کند و دست به کار بزرگ بزند که از مهم‌ترین اتفاق‌های این فصل استفاده از حضور بازیگران باتجربه در کنار جوانان تحصیلکرده و جویای نام است تا از این طریق جوانان نیز فرصت حضور جدی در تلویزیون را پیدا کنند.
 
وی افزود: فصل جدید این سریال در 52 قسمت برای پخش در روزهای جمعه طراحی شده که سازندگان سریال تصمیم دارند با فرصت دادن به جوانان با استعداد، افراد جدیدی را به صدا و سیما معرفی کنند تا آنها در آینده‌ای نزدیک به چهره‌‌ای محبوب در هنر هفتم تبدیل شوند.
 
محمودی بیان کرد: جوانان بازیگری که استعداد و تحصیلات کافی دارند منتظر باشند که به محض جمع بندی قصه‌ها و شروع شدن تولید برای تست بازیگری سریال "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" حضور بیابند.
 
محمودی ادامه داد: در سری قبل تمام شخصیت قصه‌ها جزای کار بد خود را می‌دیدند ولی در سری جدید داستانها با محوریت امید و انعکاس پاداش کار نیک است که البته پاداش خیر و جزای کاربر هر دو برگرفته از فرهنگ دین است.
 
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تهیه کننده فصول قبلی "اکبر تحویلیان" برای حرکت روبه رشد سریال و راضی نگهداشتن مخاطبان ابراز امیدواری کرد.
 
گفتنی است؛ سرپرست نویسندگان: "سعید دولتخانی"، گروه نویسندگان: "وحید حسن زاده"، فهیمه حسین زاده و ریحانه حسن زاده، کارگردان‌های قطعی: سید وحید حسینی، فرید قبادی، فواد جمشیدیان، سعید دریا دل، علی مختارزاده، روزبه روحی پور، سعید دولتخانی. مشاور عالی پروژه: سعید غفاری و تصویربرداران: مجید طرقی، رسول خدا بندلو و امید محتشمی، امیر کاظم زاده و رهام حسینیان از عوامل این مجموعه تلویزیونی هستند.
 
انتهای پیام/   
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۵:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
شرکت درتست بازیگری
Iran (Islamic Republic of)
مژگان نوری
۱۴:۳۹ ۲۱ تير ۱۳۹۳
سلام
با تشکر از عوامل این سریال.
تنها سریال ایرانی که من نگاه میکنم سریال شماست
من داستانی دارم که دوست داشتم براتون بگم شاید یکی از قسمت های این سریال باشه که برای خودم در سال 87 اتفاق افتاد
متشکر میشم باهام تماس بگیرید
تنها راه تماس من با شما همین را پیدا کردم

باتشکر
مژگان نوری
تلفن : 09380346745
Iran (Islamic Republic of)
مریم محمودی
۰۰:۰۵ ۱۲ تير ۱۳۹۳
با سلام ممنون از برنامه خوبتان پسر 8 سالهی من خیلی به بازیگری علاقه داره خیلی دوست دارم از ایشان تست برای فیلمتان بگیرید پسرم یه تست فیلم کوچک هم بازی کرده لازم به ذکر است یک دختر 19 ماهه هم دارم هر دو چهره جذابی دارند امیدوارم ما را هم لایق بدانید و با ما هم تماس بگیرید مچکرم از برنامه و فیلم < شاید برای شما اتفاق بیفتد>
تلفن 09127782335
تلفن 55866406 اقای مهدی عزیزی
آخرین اخبار