مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"سه شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تهران میزبان 380 شخصیت‌ مهم جهان اسلام/ بررسی بحران سوریه در کمیته "صلح و مساعی حمیده"،‌ اصلاح محیط کسب و کار؛ استراتژی دولت یازدهم برای مقابله با وضعیت رکودی ،‌ نشست هم‌اندیشی اعضای فراکسیون توسعه روستایی با "نوبخت" برگزار می‌شود و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هیچ جناحی را در این کشور نمی‌توان حذف کرد/ هر طرف در مذاکره احساس باخت کند، توافق را به هم می‌زند/ دولت یارانه نقدی را قطع نمی‌کند + فیلم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/17/1905881_846.jpg

 رئیس‌جمهور گفت: دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانه تحمل بالایی خواهد داشت و البته هرجا ضروری باشد مسائل کشور را مستقیم با مردم در میان خواهد گذاشت.

آثار شکست در اردوگاه دشمنان سوریه مشهود است/ تروریست‌ها آلت‌دست آمریکا هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه نشان داد توکل بر خدا و اتحاد سبب پیروزی در برابر دشمنان می‌گردد و اکنون آثار شکست در اردوگاه دشمنان سوریه مشهود است.

چرا لاریجانی جک استراو را به حضور نپذیرفت؟
 در حالی جک استراو وزیر اسبق امور خارجه انگلیس در قامت رئیس گروه پارلمانی دوستی ایران و انگلیس، به تهران سفر کرده است که علی لاریجانی وی را برای ملاقات به حضور نپذیرفته است.

انواع جرم و مجازات در قوانین جزایی اسلامی
 رئیس دیوان عالی کشور گفت: مجازات‌هاي مقرر در قوانين اسلام كه هدف از تدوين و تصويب آن امنيت اجتماعي و تربيتي جامعه اسلامي است كه عبارتند از حدود، قصاص، ديات، تعزيرات و مجازات‌هاي بازدارنده.

نشست هم‌اندیشی اعضای فراکسیون توسعه روستایی با "نوبخت" برگزار می‌شود
اعضای فراکسیون توسعه روستایی مجلس با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور جلسه هم‌اندیشی دارند.

حق ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای انکارناپذیر است/ دعوت از گروه ایرانی برای سفر رسمی به لندن
 استراو با تأکید بر حق انکارناپذیر کشورمان در استفاده صلح‌آمیز از دانش هسته‌ای گفت: نسبت به اجرایی شدن توافق هسته‌ای اخیر در ژنو بین ایران و گروه 1+5 بسیار خوشبین است.

بی‌احترامی سرکردگان منافقین به سازمان ملل

یک تحلیلگر سیاسی عراقی با انتقاد از حضور منافقین در عراق گفت: سرکردگان اگروهک تروریستی منافقین به علت عدم احترام به تصمیمات سازمان ملل برای خروج از کشور، مسئول جان اعضای گروهک خود هستند و مسئولیت افراد کشته شده نیز با آنها است.

دومین گردهمایی استانداران سراسر کشور اسفندماه برگزار می‌شود

 وزیر کشور از برگزاری دومین گردهمایی استانداران سراسر کشور دراسفندماه سال جاری خبر داد.

اصلاح محیط کسب و کار؛ استراتژی دولت یازدهم برای مقابله با وضعیت رکودی
 وزیر اقتصاد گفت: استراتژی دولت یازدهم برای مقابله با وضعیت رکودی اصلاح محیط کسب و کار ور فع مشکلات فعالان اقتصادی است.

لایحه بودجه 93 دو روز زودتر به صحن علنی می‌رود / ارائه بودجه عملیاتی برای 7 دستگاه اجرایی سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان این که لایحه بودجه 93، 6 الی 7 بهمن به صحن علنی می‌رود گفت: دولت برای اولین بار بودجه 7 دستگاه اجرایی را به صورت عملیاتی ارائه کرده است.

تهران میزبان 380 شخصیت‌ مهم جهان اسلام/ بررسی بحران سوریه در کمیته "صلح و مساعی حمیده"
 دبیرکل مجمع جهانی تقریب اسلامی با بیان اینکه در کمیته صلح و مساعی حمیده مسئله سوریه مطرح خواهد شد، گفت: در این کمیته دیدگاه‌های علمای سوریه سنی و شیعه برای حل بحران این کشور بررسی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار