وزیر بهداشت:

در بخش "سلامت" حرف محرمانه وجود ندارد

دکتر هاشمی گفت: ما چیز محرمانه ای نداریم و مشکلات همان مطالبی است که عنوان شده اند و برای رفع آن ها تلاش می شود.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت در مصاحبه با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در پاسخ صحبت های جلسه ی غیرعلنی مجلس و تاثیر مثبت آن بر نمایندگان گفت: من همان صحبت هایی را کردم که شما قبلا پخش کردید اما گویا نمایندگان گرفتار بوده و صحبت های من را نشنیدند بنابراین در آن جلسه حرف های بنده جذاب بود.

دکتر هاشمی در پاسخ به بازگو کردن برخی از صحبت های آن جلسه گفت: ما چیز محرمانه ای نداریم بلکه همین گرفتاری هایی است که مردم و بیمارستان ها دارند و مشکلاتی از قبیل قیمت ها، تعرفه ها، کمبود پزشک، مشکلات جامعه پزشکی که آنها را کمتر پوشش داده اید که پزشک ها و پرستارها دارای مشکلات فراوان می باشند.

وی افزود مشکلاتی که با بیمه ها داریم و ناتوان بودن بیمه در حمایت از مردم و تمام چیزهایی که شما پخش کرده اید بنابراین ما جیز محرمانه ای نداریم.

واریز بخش عمده ی هزینه ی درمان کودکان شین آباد

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) هفته گذشته گفت :هزینه درمان بچه های "شین آباد" هنوز به حساب بیمارستان واریز نشده اما این هفته آقای دکتر فاطمی با تماسی که با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران داشته اند گفت :بخش زیادی از این هزینه به حساب این بیمارستان واریز شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار