قم/ عضو مجلس خبرگان رهبری؛

حماسه ی تاریخی 19 دي نشانگر وفاداری ملت به رهبری بود

حماسه ی تاریخی 19 دی نشان گر وفاداری مردم به مرجعیت و رهبری است و حتی پس از گذشت سالها مردم قم در این روز در دیدار با رهبر معظم انقلاب با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛  آیت الله کعبی به نقش مهم روحانیت و مرجعیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: قیام 19 دی، جایگاه مهم مرجعیت و رهبری را در تحقق انقلاب نشان داد و انقلاب با پیروی مردم از مرجعیت به پیروزی رسید.

کعبی اظهار داشت: در یوم الله 19 دی طلاب حوزه های علمیه نیز در جریان اهانت به مرجعیت کلاس های درس در حوزه های علمیه را تعطیل کردند و مردم نیز با بصیرت به روحانیون پیوستند تا این توهین را محکوم کنند که در این قیام تعدادی از مردم قم به شهادت رسیدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این حماسه جرقه ای برای تحقق انقلاب بود و به عنوان حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب جاویدان شد.

عضو جامعه مدرسین ایجاد فاصله میان مردم و مرجعیت را یکی از توطئه های مهم دشمن برشمرد و عنوان کرد: مردم همواره در عرصه های مهم انقلابی ثابت کردند که از مرجعیت فاصله نمی گیرند و هیچ توطئه ای آنها را از رهبری جدا نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: دهه بصیرت نیز بیان گر بینش و آگاهی مردم نسبت به ولایت مداری است و در توطئه 88 حضور مردم در حماسه 9 دی بسیاری از توطئه های داخلی و خارجی را خنثی کرد.
کعبی با اشاره به نقشه های شوم دشمن در براندازی نظام بیان داشت: بصیرت ملت ایران در ولایت مداری همه توطئه ها را نابود کرد و بصیرت عاشورایی ملت ایران در پاسداری از ارزشهای انقلاب پشتیبان این نظام است/س




.
برچسب ها: قم ، حماسه ، تاریخی ، 9دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.