ساری /

در مقابل حریفان بدشانس هستیم

بازیکن تیم فوتسال راه ساری پس از شکست تیمش مقابل شهید منصوری قرچک گفت: در مقابل حریفان در امر گلزنی بدشانس هستیم.

سادات تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: در 15 بازی که مقالب حریفان در لیگ انجام دادیم به جز دو، سه بازی در تمامی مسابقات کمتر از حریفان نبودیم اما در نتیجه گیری ضعیف عمل کردیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان در درون زمین خوب بازی می کنند، خوب موقعیت خلق می کنند اما از بی دقتی و کم تجربگی خود موفق به گلزنی نمی شوند.

بازیکن راه ساری در ادامه ابراز داشت: در بازی مقابل شهید منصوری قرچک چندین موقعیت گل داشتیم اما بازیکنان حریف از کمترین فرصت نهایت بهره را در امر گلزنی بردند.

سادات تبار در ادامه گفت: در مقابل شهید منصوری قرچک وقتی یک گل جلو بودیم چند موقعیت تک به تک گل خراب کردیم و حتی دوبار توپ ما به تیرک دروازه حریف برخورد کرد ولی گل نزدیم.

وی اظهار داشت: اگر موقعیت های ما تبدیل به گل می شد به طور حتم نتیجه بازی نیز چیز دیگری بود ولی بد شانسی ما و خوش اقبالی بازیکنان حریف نتیجه به نفع آنها رقم خورد.

بازیکن راه ساری اذعان داشت: از تماشاگران و مسئولان می خواهیم تا این تیم را حمایت کنند تا بتوانیم با بازی های درخشان خود در ادامه لیگ روزهای خوشی را برای هواداران و مسئولان به ارمغان بیاوریم.

سادات تبار در پایان افزود: در بازی مقابل شهرداری ساوه چاره ای جر برد نداریم تا ضمن جبران شکست دور رفت شادی را اردوی بازیکنان انتقال دهیم./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: حریف ، بدشانس ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.