هفته سیزدهم سوپرلیگ بسکتبال؛

گرگان از انتهای جدول جدا شد/ بالاترین امتیاز فصل برای پتروشیمی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان بالاخره با یک برد از انتهای جدول رده بندی جدا شد و تیم پتروشیمی بندرامام هم با 108 امتیاز مقابل همیاری زنجان، بالاترین امتیاز فصل را ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته سیزدهم سوپرلیگ بسکتبال با تغییراتی در انتهای جدول پی گیری شد و تیم شهرداری گرگان بعد از چند هفته ماندن در رده آخر با بردن قشم دو پله در جدول صعود کرد. تیمهای نیروی زمینی و قشم هم هر کدام یک رده پایین آمدند. قشمی ها برای اولین بار در این فصل، ‌قعر جدول را تجربه می کنند.

در این هفته تمام تیمهای میزبان پیروز شدند.

برد گرگان در وقت اضافه


دو تیم گرگان و استقلال قشم از ترس انتهای جدول رقابت نزدیکی در هفته سیزدهم داشتند و در حالی که تیم قشمی در نیمه اول با نتیجه 37 بر 32 برنده شد، بازی در انتهای وقت عادی 69-69 به پایان رسید. 

شاگردان کبیر که چند هفته در رده آخر جدول مانده بودند در وقت اضافه موفق به برد 82 بر 76 شدند.





پرامتیازترین بازی لیگ در ماهشهر


تیم پتروشیمی بندرامام در حالی که در کوارتر اول دیدار با زنجان 27 بر 26 بازنده شد، سه کوارتر بعدی را با نتایج 26 بر 21، 19 بر 12 و 36 بر 15 برد و با نتیجه نهایی 108 بر 75 بیشترین امتیاز ثبت شده در بازیهای این فصل را به دست آورد.

تیم زنجان که هفته قبل بازی سنگینی مقابل مهرام تیم دوم جدول داشت و تا صبح روز بازی با این تیم هم موفق به تمرین نشده بود در این هفته همچنان بنی کوچویی را در اختیار نداشت و موفق به جذب بازیکن خارجی نشده بود. پتروشیمی هم در طرف مقابل عرفان نساج پور را به عنوان سهیمه خارجی بازی داد.




آرن داودی با 21 امتیاز و وارتان بیدروسیان با 17 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکنان زنجان بودند.
مهدی کامرانی هم در ترکیب پتروشیمی با 27 امتیاز، 5 پاس گل و سه توپربایی بهترین بازیکن بود. ارسلان کاظمی در این دیدار با 13 امتیاز و 12 ریباند دبل دبل کرد.

برد دو تیم اصفهانی مقابل تهرانی ها

هر دو تیم اصفهانی در این هفته موفق به شکست یک تیم تهرانی در اصفهان شدند.
در اولین بازی اصفهان تیم ماهان با نتیجه 81 بر 61 نیروی زمینی را برد. جواد داوری برای ماهان 14 امتیاز به دست آورد و امیر صدیقی هم با 19 امتیاز بهترین بازیکن نیروی زمینی بود.  
تیم ماهان در نیمه دوم بازی با ترکیب بازیکنان ذخیره بازی کرد.

تیم ذوب آهن هم با نتیجه 83 بر 65 افرا را شکست داد.

اسلاوکو یار خارجی ذوب آهن و فرید زرقی کاپیتان افرا در این دیدار با 5 خطایی شدن از بازی خارج شدند.



گفتنی است در دو دیدار تهران هم تیم های دانشگاه آزاد و مهرام برنده از زمین خارج شدند.
برچسب ها: نیم ، فصل ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار