حبیبی در جمع دبیران حزب موتلفه اسلامی:

تيم مذاكره‌كننده هسته‌ای با هوشياري جلوي تفاسير گوناگون از متن توافقنامه را بگيرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اميدواريم تيم مذاكره‌كننده با هوشياري جلوي تفاسير گوناگون از متن توافقنامه را بگيرد و اگر آمريكايي‌ها مي‌خواهند خلاف خواست ملت ايران مانند گذشته عمل كنند آنها را رسوا كند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدنبی حبیبی" در نشست دبیران حزب متبوعش ضمن تبريك آغاز امامت حضرت ولي عصر (عج) و بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب مهدوي است، اظهار داشت: به فضل خدا در برپايي جامعه ديني مهدوي موفق خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت هنر در کشور یادآور شد: امام خمینی ره) در شهريور 67 در پيامي خطاب به هنرمندان فرمودند: «تنها هنري مورد قبول قرآن است كه صيقل‌دهنده اسلام ناب محمدي(ص)، اسلام پابرهنگان و اسلام تازيانه خوردگان تاريخ باشد» و نيز فرمودند؛ «هنري زيبا و پاك است كه كوبنده سرمايه‌داري مدرن و كمونيسم خون‌آشام و نابود كننده اسلام رفاه و تجمل و اسلام التقاط و سازش و در يك كلمه اسلام آمريكايي باشد».


وی افزود: اگر ما بخواهيم ديدگاه‌هاي امام(ره) به عنوان بنيانگذار جمهوري اسلامي را در حكومت پياده كنيم بايد مدافع چنين هنري باشيم و اين يك تقسيم‌بندي است كه گوينده آن نيز حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه است. اينكه بگوييم تقسيم هنرمندان به ارزشي و غيرارزشي بي‌معناست منطبق به ديدگاه‌هاي امام و رهبري نيست.

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمن اظهار داشت: امروزه صدها كانال تلويزيوني ماهواره‌اي با حضور هزاران هنرمند غيرارزشي و ضد ارزشي عليه انقلاب و نظام تبليغ و ترویج و به مقدسات اين ملت اهانت مي‌كنند. عليه نظام اسلامي صدها اثر هنري بوجود مي‌آورند ما چگونه مي‌توانيم نسبت به آنها بي‌تفاوت باشیم و دغدغه دفاع از حقيقت را نداشته باشيم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دولت بايد در تبليغ ارزش‌ها و فرهنگ والاي اسلام و تمدن سرشار از ادب ملت ايران سياستگزاري کند و در برابر شبيخون و تهاجمات فرهنگی فعال باشد.

وي افزود: آقاي وزير فرهنگ و ارشاد اسبق كه اكنون در لندن جا خوش كرده است مي‌گفت؛ چه لزومي دارد كه ما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داشته باشيم، وزارت فرهنگ كافي است! اين قبيل گفته‌ها متأثر از حرف كساني است كه هنر را براي هنر مي‌دانند و در اين ادعا هم صادق نيستند.

حبيبي خطاب به رئيس‌جمهوري بیان داشت: آقاي رئيس جمهوري اگر تقسيم‌بندي بين هنرمند ارزشي و غيرارزشي را به قول شما بي معنا بدانيم شهيد آويني را با هنرمندان هرزه‌گوي هرزه رفتار هاليوودي در يك صف قرار داده‌ايم. شما در روز قيامت در پاسخ شهيد آويني و هزاران هنرمند ارزشي ديگر كه به حمداله در كشور بوده و هستند چه مي‌گوييد؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيانات "مقام معظم رهبري" در ديدار مردم قم گفت: ما نبايد فريفته لبخند دشمن شويم. نبايد فكر كنيم دشمنان انقلاب از دشمني با مردم ما منصرف شده‌اند. بايد سطح هوشياري خود را بالا ببريم و رصد تلاشهاي دشمن عليه انقلاب را دو چندان كنيم.

وي ادامه داد: ما يك ملت مقاوم و صبور هستيم نبايد اجازه دهيم برخي فضاي مقاومت در برابر دشمنان را با حرفهاي سست و بي‌بنيان عوض كنند.

حبیبی با اشاره به فرا رسيدن هفته وحدت، تاکید کرد: ميلاد مسعود پيامبر اعظم(ص) فرصتي است مسلمانان به تحكيم وحدت و همگرايي خود در برابر دشمنان اسلام بپردازند.

وي افزود: امروز غرب با حمايت از تروريسم مي‌خواهد وحدت بين مسلمين را از بين ببرد. جريان سلفي و تكفيري مأموريت دارد اختلاف، كشتار و برادركشي در ميان مسلمين رامديريت كند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: جمهوري اسلامي منادي وحدت در جهان اسلام است. ملت‌ها بايد بيدار باشند و همه مذاهب اسلامي با تأسي به قرآن و آموزه‌هاي پيامبر اعظم(ص) متحد و يكپارچه در برابر آمريكا و غرب بایستند. چرا تكفيري‌ها عليه جنايات رژيم صهيونيستي و حاميان جنايتكار آن رژيم احساس مسئوليت ندارند.

وي با اشاره به پيشرفت مذاكرات پيرامون توافق‌نامه اظهار داشت: اميدواريم تيم مذاكره‌كننده با هوشياري جلوي تفاسير گوناگون از متن توافقنامه را بگيرد و اگر آمريكايي‌ها مي‌خواهند خلاف خواست ملت ايران مانند گذشته عمل كنند آنها را رسوا كنند.

حبیبی خاطر نشان کرد: اخيرا شماري از اعضاي كنگره آمريكا مجدداً بر طبل تشديد تحريم‌ها مي‌كوبند، بايد نفاق آمريكايي‌ها در توافقات را فاش ساخت و ثابت كرد آنها بر عهد و پيمان خود پايبند نيستند.

وی با اشاره به درگيري‌هاي گروه‌هاي تروريست در سوريه با هم بیان داشت: ستم تروريستها عليه ملت مظلوم سوريه را نبايد فراموش كرد. خداوند آنها را به جان هم انداخته تا انتقام كودكان، زنان و پيران سوری را از آنها بگيرد. تروريست‌ها در سوريه، لبنان و عراق ره بجايي نمي‌برند. آنها منفورترين گروه در اين سه كشور هستند و بزودي به دست مقاومت متلاشي خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خمینی ، هنر ، دولت ، حبیبی ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار