تکرار/ نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اجازه سفر هموطنان‌مان به مصر را به دلیل شرایط امنیتی نمی‌دهیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: حتی اگر کشور مصر محدودیت‌هایی را برای هموطنان‌مان در راستای سفر به این کشور در نظر نمیگرفت نیز ما به دلیل شرایط ناامن این کشور اجازه سفر ایرانیان به کشور را نمی‌دادیم.

محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره روابط میان ایران و مصر که طی چند ماه اخیر کمرنگ شده است، گفت: اولویت برای جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی در بخش گردشگری، آوردن گردشگر خارجی به ایران است و ما دوست داریم بیشتر میزبان دیگر کشورها بوده تا میهمان آنها باشیم. 
 
وی افزود: اگر کشورهایی محدودیت‌هایی برای ورود گردشگران ایرانی به کشورشان ایجاد می‌کنند، گرچه مایه تاسف است اما ما در صدد هستیم امکاناتی را فراهم کنیم تا آنها وارد کشور ما شوند .
 
نجفی تصریح کرد:‌ روابط گردشگری میان ایران و مصر بیشتر در راستای سفر ایرانیان به مصر بوده است و آنها سفرهای زیادی را به کشور ما انجام نداده‌اند. 
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: حتی اگر مقامات مصری محدودیت‌هایی را برای گردشگران ایرانی در راستای ورود به کشورشان درنظر نمی گرفتند نیز ما به دلیل شرایط ناامن اجازه سفر هموطنان‌مان را به این کشور نمی‌دادیم. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار