دختر 7 ساله 168 ساعت مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفت/جسد عریان در حمام پیدا شد

به گزارش پليس پس از آن‌كه دختر 7 ساله توسط قاتل متجاوز بي‌رحم در يوتا ربوده شد و به طرز وحشيانه‌اي مورد ضرب‌و شتم قرار گرفت و پس از يك هفته آزار و شكنجه و تجاوز بي رحمانه كشته شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشيد پرس: " السر مت" 26 ساله قاتل متجاوزي كه عامل قتل دختر 7 ساله مهاجر در سالت ليك سيتي ايالت يوتا در سال 28 مارس 2004 روز گذشته براي اولين بار پس از تكميل شدن پرونده وي در دادگاه جنايي سالت كيت سيتي برگزار شد.

دختر بچه 7 ساله به همراه خانواده خود به قصد مهاجرت به ايالت يوتا در يك اردوگاه اقامت داشتند.روز 28 مارس سال 2004 پس از خروج دختر 7 ساله به قصد بازي توسط همسايه آنان ربوده شد و جسد وي پس از يك هفته داخل وان حمام عریان پيدا شد.

به گزارش كارشناس پزشكي قانوني آثار ضرب‌ و شتم و كبودي و زخم‌هاي عميق در بدن این دختر كاملاً مشهود بود و مرگ وي توسط برخورد شديد جسم سخت به سر و خون ريزي اعلام گردید.

قاتل مخوف هنگامي دستگير شد كه پليس در تحقيقات ميداني خود تنها شاهد اين جنايت را يافت و توانست چهره این متجاوز را به دست بیاورد. وي پس از مرگ كودك به مدت دو روز از منزل خود خارج و در نهايت هنگام بازگشت توسط پليس دستگير شد.

پليس پس از كشف جسد در وان حمام وي را به اتهام آدم ربايي، تجاوز و قتل دستگير كرد. وي با انكار كردن حقيقت و دفاعيه وكلاي خود موفق به طولاني كردن جلسه دادگاه شده بود.

وي در نهايت در اولين جلسه حاضر در مقابل والدين و شهادت شهود مجرم شناخته شد و به احتمال زياد به گذراندن بقيه عمر خود پشت ميله‌هاي زندان محكوم خواهد گردید.

جلسه دادگاه براي راي نهايي روز 24 ژانويه سال جاري برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار