بزرگراه امام علی( ع) در شمال تهران از بن بست خارج می‌شود

با احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری، بزرگراه امام علی(ع) در شمال تهران امتداد یافته و از بن بست خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بزرگراه امام علی(ع) که به صورت شمال جنوب امتداد یافته از بزرگراه آزادگان در جنوب تهران شروع شده و در شمال به خیابان 35 متری شهید افتخاری می‌رسد.

بزرگراههایی که در امتداد اتوبان امام علی( ع) قرار دارند عبارتند از بزرگراه صیاد شیرازی، بزرگراه مدرس در مرکز و بزرگراه باقری اتوبان امام علی(ع) ازشمال بزرگراه بابایی، زین الدین امتداد همت، رسالت، محلاتی، بعثت، آزادگان، پارک آزادگان و شهرری را قطع می‌کند و با احداث خیابان 35 متری افتخاری بزرگراه امام علی(ع) از بن بست خارج شده و سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه را ایجاد می‌کند.

محمد شیری معاون فنی و عمرانی منطقه یک با بیان این مطلب افزود: بزرگراه امام علی(ع) در شمال تهران به معابر م عرض و تقاطع ها متصل می‌شد که این مسئله تردد روان وسایل نقلیه را با مشکل مواجه می‌کرد بر همین اساس با توجه به حجم رفت و آمد در این محدوده، پروژه احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری به مسافت بیش از 45 هزار و 500 مترمربع، با هدف سهولت در دسترسی شهروندان به خیابان شهید مژدی (اوشان) و بزرگراه امام علی( ع) با برآورد هزینه اولیه بالغ بر 150 میلیارد ریال درحال اجراست.

شیری اظهار کرد: پروژه احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری از خیابان شهید پور ابتهاج تا پادگان اقدسیه به طول 450 متر طول اجرا شده است که این پروژه از پادگان اقدسیه به صورت تقاطع غیر همسطح بر روی اتوبان امام علی(ع) قرار می‌گیرد و به صورت همسطح به خیابان شهید مژدی (اوشان) می رسد.

شیری بیان کرد: این مسیر شامل دو باند رفت و برگشت است که از آبان ماه 1392 سال جاری شروع شده و در گام نخست به برطرف نمودن معارضات ملکی، تاسیسات خدماتی و موارد دیگر پرداخته  است.

شیری تصریح کرد: با اتمام این خیابان بار ترافیکی شرق منطقه یک شهرداری تهران در محدوده خیابانهای پاسداران و شهید سباری ( آجودانیه) به طور چشمگیر کاهش می‌یابد.

امید است شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های احداث خیابانها بتواند موفق عمل نماید.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.