آموزش ساخت انيميشن + دانلود

با نصب چند نرم افزار برروي تلفن همراه خود مي تواند به راحتي هم ساخت انيميشن را بياموزيد و هم يك انيميشن ساده خوب براي خود بسازيد، ما در اين گزارش نگاهي به اين نرم افزار ها مي اندازيم.

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با نصب چند نرم افزار برروي تلفن همراه خود مي تواند به راحتي هم ساخت انيميشن را بياموزيد و هم يك انيميشن ساده خوب براي خود بسازيد، ما در اين گزارش نگاهي به اين نرم افزار ها مي اندازيم.

نرم افزار آموزش 3D Max

تقریبا یکی از مطرح ترین نرم افزار هایی ساخت تصاویر سه بعدی 3D Max است، نرم افزاری قدرتمند با دراختیار داشتن امکانات فراوان که تقریبا بیشتر نیاز های گرافیست ها را برطرف می کند.
نرم افزار آموزش 3D max شما را در مراحل مختلف کار با 3D Max مانند رندر گرفتن و یا مدل سازی راهنمایی می کند.

 

دانلود نرم افزار برای اندروید از بازار



متحرک کردن تصاویر ثابت (ساخت انیمیشن های gif)


FotoRus نرم افزاری برای افکت گذاری بر روی تصاویر و در واقع متحرک کردن تصاویر بی جان است، وجود افکت های مختلف مانند بارانی، برفی، دید در شب، و …، ایجاد فایل GIF با استفاده از دوربین گوشی، عکس های موجود در گالری و فیلم ها، و پشتیبانی از لبه ها و مرز های کلاسیک، از خدمات برنامه است.








Animation Desk  نرم افزار ساخت انیمیشن های کارتونی با IOS

™Animation Desk یک نرم‌افزار فوق‌العاده در زمینه‌ی ایجاد انیمیشن برای آیفون و آیپاد تاچ است که توانسته امتیاز ۴ از ۵ در نقد برنامه‌های منتشر شده برای آیفون را به خود اختصاص دهد! این برنامه به کاربران اجازه می‌ دهد تا به راحتی هر چه تمام در آیفون و آیپاد تاچ خود انیمیشن ایجاد کنند. رابط کاربری‌ای که AD برای کاربران شبیه‌سازی کرده است، همانند محیط کار واقعی و حرفه‌ای انیماتورهایی‌ است که هر فریم انیمیشن را در یک میز و قسمت جداگانه طراحی می‌کنند. همچنین می‌توانید افکت‌های صوتی مختلفی را هم به انیمیشن‌های خود اضافه کنید.





مشخصات:

حجم فایل: 37.87 مگابایت
نسخه: 2.2.1
اجرا در: آی او اس 4.3 و یا بالاتر

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


Mix-FX نرم افزار ساخت انیمیشن های فلش با رایانه

Mix-FX نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن های فلش می باشد. این نرم افزار به شما اجازه ساخت انیمیشن های فلش از قبیل دکمه فلش، بنر فلش، فلش intros ، افکت فلش های متنی و ... را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید صدها انیمیشن فلش مختلف بسازید. این نرم افزار با تمام ویرایشگرهای HTML سازگاری کامل دارد. شما می توانید بیش از 500 افکت مختلف ترکیبی را با Mix-FX داشته باشید.



مشخصات:

حجم فایل: 936 کیلوبایت
نسخه: 1.04
سیستم عامل: Windows XP, Vista, 7, 8

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۰ دی ۱۳۹۴
به نام خداوند بخشنده
به نظر من برای ساخت انیمیشن نرم افزار مایا بهتره تردی مکس بیشتر به درد مدل سازی می خوره در ضمن بیشتر انیمیشن های دنیا با مایا می سازند من یکسال هست که دارم مایا رو یادم می گیرم انیمیشن هنر سختیه اما اگر اونو یاد بگیرید خیلی به دردتون می خوره .
Iran (Islamic Republic of)
السا
۱۴:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
سلام می خواستم بگم روی گوشی تلفن همراه هم میشه بازش کرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۰:۰۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
سلام وخسته نباشید به همه شما لطفا نرم افزار فلش کردن گوشی های اندرويدى را هم بگذارید با تشکر از همه شما عزيزان
Iran (Islamic Republic of)
توحيد
۱۹:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام.اگه امکانش هست لطفا مطالب مفيدي در مورد ساخت انيميشن و آموزش آن در وب سايتتان قرا دهيد.
آخرین اخبار