امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: صیحه با معنای یک فریاد بلند و قوی پر طنین و نفخ صور با معنای دمین در نی بزرگ از حقایق و علامت های ذکر شده در آستانه قیامت در قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ابعاد مختلف قیامت گفت: صیحه عظیمی قیامت صحنه بررسی اعمال موشکافانه انسان در ترازوی عدل الهی شنیده می شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مالکیت و قدرت مطلق ازآن خداوند متعال است خداوندی که با نزول قرآن کریم برسینه مبارک پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) مسیر درست را به انسانها با ذکر مهمترین مقوله با عنوان معاد در کتاب آسمانی خود ،در شکلی شفاف معرفی کرده است .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به علامت ها و حقایق قیامت در قرآن کریم اضافه کرد: قیامت صحنه ای عظیم که درزمان وقوع آن در صور دمیده می شود و صیحه با معنای یک فریاد بلند و قوی پر طنین و نفخ صور با معنای دمین در نی بزرگ از حقایق و علامت های ذکر شده در آستانه قیامت در قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در خاتمه اظهارداشت :واژه نفخ صور در سوره های "انعام "و "رعد "و نبع "در قرآن کریم در بیان علامت های قیامت آمده است ./س


برچسب ها: صیحه ، نفخ صور ، قیامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.