همراه با پرواز سيمرغ اميد؛/81

كيانوش عياري: رفع توقيف "خانه پدري" اتفاق خوش‌آيندي است

رفع توقيف "خانه پدري" و اكران آن در سي‌ودومين جشنواره فيلم فجر اتفاقي خوش‌آيند در دولت جديد است.

كيانوش عياري، كارگردان فيلم سينمايي رفع توقيف شده "خانه پدري" در خصوص اين موضوع و جشنواره سي‌ودوم فيلم فجر به خبرنگار حوزه سينماي باشگاه خبرنگاران گفت: رفع توقيف فيلم سينمايي "خانه پدري" يكي از اتفاقات خوب در سال 92 بود.

وي افزود: مديريت حجت‌الله ايوبي و نظارت خوب علي جنتي نويددهنده روزهاي خوشي در سينماي ايران است و همچنين رفع توقيف برخي از فيلم‌ها به پرباري آن مي‌افزايد.

وي در خصوص دبيري رضاداد در جشنواره سي‌ودوم فيلم فجر اظهار داشت: عليرضا رضاداد انساني متفاوت و مديري عادل است، معتقدم جشنواره سي‌ودوم را به خوبي اداره خواهد كرد و اكران آثار توقيفي در كنار آثار ديگر جشنواره اتفاقي خوش‌آيند و ميمون خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم با اكران آثار راه‌يافته به جشنواره فيلم فجر سينماي پرباري را در سال آينده شاهد باشيم.

گفتني است؛ فيلم سينمايي "خانه پدري" قصه اتفاق‌هاي يك خانه قديمي را از سال 1308 (اواخر دوره قاجار) تا 1379 را روايت مي كند و بازيگراني چون مهدي هاشمي، شهاب حسيني، مهران رجبي، ناصر هاشمي، مينا ساداتي، نازنين فراهاني در آن حضور دارند اين فيلم در چند اپيزود ساخته شده و مسائل و مشكلات زنان ايراني، در هفتاد سال اخير را به تصوير كشيده است.

در اين فيلم ناصر هاشمي (نقش كودكي) و مهدي هاشمي (نقش بزرگسالي) كاراكتر اصلي اين فيلم را كه روايت زندگي‌اش از پانزده تا هشتادسالگي است را بازي مي‌كنند.

"خانه پدري" در سال 1389 ساخته شد و به دليل توقيف شدن نتوانست رنگ اكران را به خود ببيند اما امسال در دولت جديد توانست رفع توقيف شود و به جشنواره سي‌ودوم فيلم فجر راه يابد.

انتهاي پيام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار