بوشهر/

2 پرواز فرودگاه بین‌المللی بوشهر لغو شد

مدیر دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی هما دفتر بوشهر از لغو دو پرواز فرودگاه بین‌المللی بوشهر به دلیل مه غلیظ صبح امروز خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احمدی ماحوزی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز شاهد مه غلیظ صبحگاهی در بوشهر بودیم دو پرواز مسیر بوشهر به تهران و بالعکس در فرودگاه بین‌المللی بوشهر لغو شد.

وی بیان کرد: خلبان در شرایط مطلوب زمانی می‌تواند اقدام به فرود کند که دید او حدود هزار و 500 متر باشد اگر میزان دید کمتر ازاین عدد باشد امکان پرواز و فرود وجود ندارد.

ماحوزی گفت: با این حال امروز میزان دید برای خلبان به 200 متر می‌رسید و این یعنی امکان فرود و پرواز هواپیما وجود ندارد و خلبان دید خوبی نخواهد داشت به همین دلیل دو پرواز امروز لغو شد.

مدیرکل هواپیمایی هما دفتر بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه مسافران دو پرواز تهران به بوشهر و بوشهر به تهران در این دو شهر نتوانستند امروز به مقصد برسند در حال تلاش هستیم تا پرواز جایگزین را مشخص کنیم.

ماحوزی بیان کرد: همکاران بنده در تلاش هستند تا مسافران امروز را با پرواز شب و یا صبح فردا به مقصد بفرستند و امیدواریم تا فردا وضعیت جوی مطلوب باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، پرواز ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.