کی روش: می خواستم به رونالدو رأی بدهم

کارلوس کی روش در مورد رأی خود به مسی ستاره‌ی بارسلونا توضیح داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان بعد از این مراسم در مورد اینکه چرا به مسی رأی داده است توضیح داده است.

وی در گفتگو با رسانه‌های پرتغالی گفت: رونالدو واقعاً شایسته‌ی این جایزه بود. من به او تبریک می‌گویم وی در مورد رأیش به لیونل مسی توضیح داد که در ایران رأی گیری جمعی است و فقط کادر فنی تصمیم گیری نمی‌کند بلکه تمام مربیان لیگ رأی خود را اعلام می‌کنند.

درایران همیشه رأی نهایی مطابق نظر سرمربی نیست. ولی من به رأی آنها احترام گذاشتم و مسی را انتخاب کردم. کی روش در پایان اشاره کرد که جایزه ی توپ طلا حق رونالدو بود.

یونایتد به زمان نیاز دارد/ فرگوسن عاشق این باشگاه است

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران و دستیار سابق آلکس فرگوسن معتقد است، حضور فرگوسن در بازی‌های یونایتد به خاطر علاقه‌اش به این باشگاه است و یونایتدی‌ها با گذشت زمان خود را پیدا می‌کنند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران و دستیار سابق الکس فرگوسن در خصوص ناکامی‌های اخیر و حضور فرگوسن در بازی‌های این باشگاه در مصاحبه با یکی از رسانه‌های انگلیسی گفت: چه توقعی وجود دارد؟ اینکه فرگوسن با آن همه افتخارات بازی های یونایتد را نگاه نکند، یا به طور مثال سر بابی چارتون از دیدن این بازی‌ها صرف نظر کند.

فرگوسن عاشق منچستر یونایتد است و من بر انی باورم کسی وجود ندارد که نخواهد او را در سکو‌های بازی‌های یونایتد نبیند، من می‌دانم که فرگوسن هم بهتر از هر کسی از وضعیت موجود راضی نیست اما او می‌داند جریان از چه قرار است و می داند که زمان لازم است و همه چیز سر جای اولش  باز می‌گردد.

من باشگاه را می شناسم و می‌گویم فقط زمان لازم است که اوضاع به قبل باز‌‌گردد، بازیکنان هم عزمشان را جزم کرده‌اند تا به موفقیت دست یابند.

هیچ کس در دنیای فوتبال از شکست‌ها خوشحال نمی‌شود، من  عدم رضایت هواداران را درک می‌ کنم اما می‌دانم با گذر زمان اوضاع به قبل باز می گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ، مراسم ، فرگوسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار