شهرکرد/معرفی دیگر جاذبه های گردشگری استان:

دلیل تغییر محل هفتمین برف آورد شهر برفی

به علت معرفی دیگر جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، محل برگزاری هفتمین جشنواره و برف آورد سالانه شهر برفی تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مسئول دفتر امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، معرفی جاذبه های گردشگری دیگر مناطق این استان به ویژه شهرستان بروجن را از مهم ترین دلایل تغییر محل برگزاری هفتمین جشنواره شهر برفی کشور از کوهرنگ به منطقه نمونه گردشگری چغاخور در شهرستان بروجن عنوان کرد.

شاهین ایل بیگی پور افزود: هفتمین جشنواره شهر برفی کشور با عنوان  "برف آورد سالانه شهر برفی" از هشتم تا دهم بهمن ماه سال جاری در مجاورت مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب چغاخور شهرستان بروجن برگزار می شود.

وی، در خصوص دلیل تغییر محل برگزاری این جشنواره از شهرستان کوهرنگ به بروجن، گفت: در مدت شش دوره برگزاری شهر برفی در شهرستان کوهرنگ، این شهرستان تا حدودی به عنوان مقصد جدید گردشگری زمستانی کشور به علاقه مندان معرفی شده است.

مسئول دفتر امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اجرای طرح های مختلف گردشگری در منطقه نمونه گردشگری چغاخور شهرستان بروجن، معرفی توانمندی های این شهرستان به علاقه مندان و سرمایه گذاران را از دلایل تغییر محل برگزاری این جشنواره بیان کرد.

ایل بیگی پور با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری این جشنواره در منطقه نمونه گردشگری چغاخور فراهم شده، افزود: مسئولان این شهرستان نیز برای برگزاری مطلوب این جشنواره آمادگی کامل دارند.

وی، هدف از برگزاری این برف آورد را ایجاد نگرش ویژه به جاذبه های این استان به عنوان مقصد گردشگری زمستانی کشور و جذب گردشگر زمستانی دانست و یادآور شد: ایجاد رقابت سالم و و ایجاد روحیه همکاری بین جوانان و علاقمندان و معرفی و فروش صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری در قالب برپایی نمایشگاه های مرتبط از اولویت های برگزاری هفتمین برف آورد است.

ایل بیگی پور اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره ملی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://snowcity.miraschb.ir فراخوان جشنواره مذکور را مشاهده و برای ثبت نام اقدام کنند و مهلت ثبت نام و ارسال مدارک نیز پایان وقت اداری 26 دی ماه امسال اعلام شده است.

تاکنون شش جشنواره ملی با شهر برفی در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

اولین جشنواره شهر برفی، سال 1385 و با عنوان « برف و یخ » در استان چهارمحال و بختیاری اجراء شد. این جشنواره سالانه، بعد به نام « شهر برفی » و سپس به عنوان « برف آورد سالانه شهر برفی » نامیده شد.

استان چهارمحال و بختیاری، از مقاصد اکوتوریسم و ورزش های زمستانی کشور است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.