معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا تصریح کرد:

توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران

معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا با بیان این که بسیاری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برنامه 5 ساله دوم شهرداری دیده شده است ، گفت : با این وجود، تاکیدات ایشان به ویژه در زمینه شهرسازی ، نما ، موضوعات فرهنگی و محتوایی با قوت بیشتری به این برنامه الحاق خواهد شد و امیدواریم با کمک شورای شهر ، برنامه ای در شان مردم شریف تهران داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر محمود صلاحی با اشاره به دیدار مدیران شهرداری تهران و اعضای شورای شهر با رهبر معظم انقلاب گفت: خداوند توفیق داد تا در آغازین روزهای ماه ربیع الاول  و در آستانه ولادت نبی اکرم (ص) خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و از رهنمودهای ایشان بهره مند شدیم .
 
وی با اشاره به گزارش شهردار تهران در خصوص اقدامات شهرداری طی سال های اخیر افزود : مقام معظم رهبری در این خصوص به اهمیت تهران به لحاظ قرار گرفتن به عنوان پایتخت سیاسی کشور اشاره کردند و فرمودند که هر اتفاقی که در تهران بیفتد الگویی برای سایر شهرهاست و از این رو باید این موضوع مورد توجه قرار داشته باشد .
 
معاون شهردار تهران همچنین به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل میان شهرداری و دولت و بالعکس اشاره کرد و گفت : ایشان فرمودند تا شهرداری حداکثر تعامل را با دولت داشته باشد و همچنین گفتند که به دولت نیز بر این تعامل را تاکید داشته اند و سفارش کردند که کاری کنید که بعد از شما خاطره ای خوش بماند .
 
صلاحی در ادامه افزود : رهبر معظم انقلاب در این دیدار، از خدمات شهری از قبیل فضای سبز ، احداث اتوبان ها ، اقدامات فرهنگی و عمرانی ابراز رضایت کردند و فرموند که موضوع درختکاری بسیار مهم است و نباید درختی قطع شود و حتی اگر جایی می بینند که درختانی زیاد هرس شده اند ناراحت می شوند .  
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا تصریح کرد : موضوع آلودگی هوا ، حمل و نقل عمومی و نمای اسلامی و ایرانی از موضوعاتی بود که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند و فرمودند که نمای اسلامی و بومی و شهرسازی شهری که در آن زندگی می کنیم در سبک زندگی تاثیر دارد .
 
وی با اشاره به ارائه برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران به شورای شهر و بررسی آن در کمیسیون های مختلف ، گفت : امیدواریم با همکاری شورای شهر رهنمودهای مقام معظم رهبری در این برنامه گنجانده شود تا بعد از آن بتوانیم گزارش مناسبی به مردم ارائه دهیم .
 
صلاحی با بیان این که بسیاری ازرهنمودهای مقام معظم رهبری در این برنامه دیده شده است ، گفت : با این وجود، تاکیدات ایشان به ویژه در زمینه شهرسازی ، نما ، موضوعات فرهنگی و محتوایی با قوت بیشتری به این برنامه الحاق خواهد شد و امیدواریم با کمک شورای شهر ، برنامه ای در شان مردم شریف تهران داشته باشیم .
برچسب ها: صلاحی ، شهردار ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار