فکری: برد دربی، آرامش را تا آخر فصل تضمین می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر کدام از 2 تیم نتیجه دربی را به نفع خود رقم بزند آرامش تا آخر فصل تضمین می‌شود.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی، از لحاظ موقعیت‌ در جدول، از نظر فنی و آمادگی بازیکنان در شرایط خوبی به سرمی‌برند و خوشبختانه حواشی نسبت به سال‌های گذشته کمتر است، چنانچه فشارهای کاذب بر روی 2 تیم کم باشد تیم‌ها می‌توانند به نتایج دلخواه خود برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان داشت: هر 2 تیم دارای بازیکنان باتجربه هستند که می‌توانند گره‌گشایی کنند و این برگ برنده بستگی به این دارد که مربیان از چه بازیکنان باتجربه‌ای استفاده کنند.

وی تصریح کرد: همیشه دربی با حساسیت برخوردار بوده است اما به نظر بنده هرچه تجربه بازیکنان بیشتر باشد می‌توانند بر فشارهای کاذب غلبه کنند اما هر چه بازیکن کم تجربه‌تر باشد می‌تواند رفتاری از خود بروز دهد که جو بازی را برهم زند.

فکری در خصوص نقش نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمانی تیم‌ها بیان کرد: درگذشته اگر یک تیم می‌باخت باز خود را جمع می‌کرد و به بقیه بازی‌هایش فکر می‌کرد و یا اگر تیمی نتیجه مسابقه را به نفع خود تمام می‌کرد دچار غروز کاذب می‌شد اما در کل بسته به کادر مدیریتی و فنی دارد که تیم را چه‌طور آماده کند اما به طور قطع نتیجه برد آرامش را تا آخر فصل برای تیم به دنبال دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با تجربه بودن بازیکن می‌تواند تاثیرگذار بر روند کار باشد اما گاهی اوقات بازیکن‌های کم تجربه هم می‌توانند تاثیرگذار باشند.

فکری خاطرنشان کرد: با توجه به سردی هوا این بازی گرمی خاص خود را دارد و بدون شک طرفداران 2 تیم برای همراهی تیم خود به استادیوم خواهند آمد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فکری ، تضمین ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار