اظهارات افراد شاخص در مراسم توپ طلا

گروهی از ستارگان و کارشناسان فوتبال بعد از مراسم توپ طلا درباره‌ی بهترین بازیکن جهان در سال 2013 اظهارنظراتی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا، وقتی پله اسطوره فوتبال برزیل اسم رونالدو را به عنوان برنده‌ی توپ طلا در سال 2013 اعلام کرد وی به روی سن رفت و با اشک جایزه‌ی خود را دریافت کرد، بعد از این مراسم جهان فوتبال به این ستاره‌ی فوتبال پرتغال ابراز احترام کردند.

مسی بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که عنوان دوم را کسب کرد، گفت: من به رونالدو تبریک می‌گویم او بازیکن شایسته‌ای است سال 2013 سال بزرگی برای هر سه‌ی ما بود، به خاطر همین است که ما اینجاییم من هیچ ناراحتی و شکایتی از اینکه دوم شدم ندارم.

نیمار بازیکن برزیلی تیم بارسلونا: همه‌ی بازیکنان فوتبال می‌دانند که بردن چنین جایزه‌ی بزرگی چقدر سخت است من به مسی رای داده بودم، اما آنها انتخاب خوبی کردند او ایده‌آل من هم است من به رونالدو تبریک می‌گویم.

پائلو بنتو سرمربی تیم پرتغال: من واقعا راضی هستم به دلیل اینکه عدالت برای بازیکن با استعداد که سال درخشانی داشت، اجرا شد من به عنوان یک پرتغالی و مربی تیم ملی این کشور بسیار خوشحال هستم او انسان بسیار باهوشی است و در این مراسم احساساتی شد که این بسیار طبیعی است.

لوئیز فلیپ اسکولاری سرمربی برزیل: من فکر می‌کنم. این جایزه حق او بود. نه فقط برای امسال بلکه برای تمامی سال‌هایی که او بازی‌های درخشان زیادی انجام داده است او تلاش زیادی می‌کند تا سال به سال پیشرفت کند.

فرناندو گومز رییس فدراسیون پرتغال: رونالدو تنها پرتغالی است که 2 بار این جایزه را دریافت کرده است. این جایزه به خاطر استعداد بی‌نظیر اوست. او پیراهن تیم ملی را می‌پوشد و افتخار پرتغال در تمام دنیاست. در سال 2013 رونالدو بازی‌های درخشانی برای تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال انجام داد او لحظه‌های سختی را پشت سر گذاشته است ما مردم پرتغال به اینکه یکی از بازیکنانمان برنده‌ی توپ طلا باشد افتخار می‌کنیم او لایق کسب این جایزه بود.

فرناندو سانتوز سرمربی پرتغالی تیم ملی یونان: من واقعاً خوشحالم همه‌ی ما باید به رونالدو افتخار کنیم.

فلورنینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که رونالدو کاملاً شایسته‌ی کسب این عنوان است.  او سخت کوش و با استعداد است و دوباره برنده خواهد شد.

میشل پلاتینی رییس فیفا: بسیار نا امید شدم که ریبری برنده نشد، اما می‌دانم که رونالدو لایق برنده شدن بود.

دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا: همه باید بدانند که چگونه برنده می‌شوند و چگونه می‌بازند امروز روز رونالدو است و همه باید به او تبریک بگوییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار